Yossa1969 Geplaatst 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2009 Hallo allemaal,Ik ben ook nieuw hier. Ik ben Yossa een man van veertig jaar (sinds vandaag), heb borderline en ADD en ik drink teveel. Niet iedere dag, maar af en toe en dan ken ik mijn grenzen niet. Soms word ik pas na een paar dagen weer helder en kom er dan achter hoeveel ik nu weer gedronken heb. Ik ben nu echter vast besloten hier een einde aan te maken en heb mijzelf daarom aangemeld bij alcoholdebaas. De borderline en ADD heb ik goed onder controle dankzij mezelf, de hulpverlening en de medicijnen, maar de alcohol is een geniepige vijand!Ik hoop op dit forum een goede bijdrage te kunnen leveren en hier ook wat te leren.Groet en liefs, Yossa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2009 Ha die Yos,supergoed dat je op het forum bent gekomen. Het helpt mij en velen met mij om droog te blijven en ik leer veel van het uitwisselen met elkaar. Vooral goed om te lezen dat andere mensen dezelfde smoesjes gebrukten of gebruiken om drinken goed te praten of een terugval. Een echte eyeopener!Op de thread ditjes, datje, dagdraad wordt elke dag een nieuwe thread geopend waar de meeste mensen schrijven, check it out!Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2009 Yossa van harte welkom hier op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Yossa welkom op het forum en als je het er moeilijk mee hebt, blijven schrijven op het forum.En iedere dag de eerste niet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Hallo Yossa,ook van mij van harte welkom, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yossa1969 Geplaatst 22 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Bedankt allemaal. Ik voel me ook welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Yossa welkom op het forum haal je steun van het forum en laat iedere dag de eerste staansucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden