Supersteph Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Hallo allemaal,Ik ben Steph een 31jarige man die graag sport. ik ga altijd voor mijn werk hardlopen of naar de fitness. Mijn probleem is binchdrinking. Omdat ik train voor 2 marathons per jaar drink ik nooit alleen af en toe als ik het TREK momentje niet optijd signaleer kunnen we zo maar weer een paar dagen verder zijn .Ik heb de lifestyletraining bij de Jellinek gevolgd en heb daar veel van opgestoken, nl omgaan met trek en dat de trek bij mij na een klein half uur weg ebt. Nu ga ik op deze site zelfhulp module volgen. Wie heeft hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Hoi welkom, Supersteph,Wij kletsen hier altijd op een dagdraadje met de datum. De hele dag door is daar wel iemand te vinden.Als je daar een vraag stelt of een gebeurtenis verteld, krijg je sneller respons.Vandaag, 6 april 2009, zitten we hier : http://forum.alcoholdebaas.nl/...RTPAGE=7&enterthread=y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Bedoel je dat je hier de internetbehandeling gaat volgen?Daar heb ik een uitstekende ervaring mee. Sinds ik gestopt ben, heb ik 1 uitglijder gehad.Het is echt een fantastische therapie. Je leert ontzettend veel over jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Steph,Zie mijn reactie aan je op het draadje Wie is Wie. Ik ben ook al zo'n enthousiaste internet-therapie-volgster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden