Supersteph Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Hallo allemaal, Ik ben Steph een 31jarige man die graag sport. ik ga altijd voor mijn werk hardlopen of naar de fitness. Mijn probleem is binchdrinking. Omdat ik train voor 2 marathons per jaar drink ik nooit alleen af en toe als ik het TREK momentje niet optijd signaleer kunnen we zo maar weer een paar dagen verder zijn . Ik heb de lifestyletraining bij de Jellinek gevolgd en heb daar veel van opgestoken, nl omgaan met trek en dat de trek bij mij na een klein half uur weg ebt. Nu ga ik op deze site zelfhulp module volgen. Wie heeft hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Hoi Supersteph,Zo, een marathonloper in ons midden?Er zijn hier véél mensen die de zelfhulp (bedoel je de internet-therapie?) gevolgd hebben en o.a. bij mij heeft dat echt de knop die maar niet "om" wilde, eindelijk omgezet. En dat na 9999 mislukte pogingen. Ik was echt een gewoontedrinker, half 5 de literfles wijn open, en om 9 uur was die leeg. In het weekend soms wel twéé op een dag. En ik ken hier heel veel anderen die het reuze heeft geholpen, maar dat moeten ze je zelf maar vertellen.Succes en lekker schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maresch Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hallo Supersteph!Ik ken dat zo'n dubbelleven van trouw sporten, afgewisseld met je helemaal klem zuipen..Maar ja.. extreem in alles he..?! Ik loop geen marathons hoor, da's me net even te ver! Maar wie weet ooit.. Heb je ook meegelopen in Rotterdam, afgelopen weekend? Tja, zoveel mooie dingen in het leven.. Zonde om te gaan zitten zuipen, toch?! Ik heb deze week besloten om er mee te stoppen. Poging nr. ....?? Meelezen en schrijven op dit forum helpt enorm, weet ik.Sterkte!Maresch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Hoi Steph: ja ik heb er ervaring mee en ik sta nu al een hele tijd droog en het bevalt me erg goed.Kom bij ons schrijven op het forum, je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden