Spring naar bijdragen

Hallo ik ben Es

Es70

Aanbevolen berichten

Hallo wil me even voorstellen ik ben Es, ik ben een vrouw van 48. Ik heb al meer dan 10 jaar last van angst en paniek aanvallen en momenten van depressie.

Ik gebruik ook al jaren medicatie AD en kalmering. Het liefste zou ik zonder de kalmering verder kunnen omdat ik daar afhankelijk van ben. M'n dagen verlopen ook met ups en downs daardoor.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Es welkom hier en heel herkenbaar. Door hier mee te lezen en te delen kun je een eind komen. Wens je dan ook alle goeds toe. Heb ook veel last gehad van angst en paniekaanvallen. Al als kind, ik was 6. Moet zeggen dat ik er nu nog nauwelijks last van heb dus er is wel hoop. Heb daar heel lang fevarin een ad voor geslikt. Succes en goed dat je je hebt aangemeld.

De alcohol was idd een demping maar de dag nadien...…..was hel want dan waren de aanvallen nog erger.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Smaragd, alcohol ben ik nu aardig de baas, m'n kalmering(lorazepam) daarin tegen niet.

Zodra ik het ook vergeet of probeer te minderen, slaat de paniek toe, en dan pop ik er weer 1 naar binnen. Nadeel is dat ik echt.continu moe en duf ben, en ff niet meer weet hoe ik op een prettige manier verder kan. Ik moet dit forum nog een beetje leren kennen...hoop hier lotgenoten te vinden en samen een stukje verder te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...