Jany Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hallo ,ik ben Jany getrouwd heb 3 kinderen en een kleindochter van een half jaarHeb 44 jaar sociaal gedronken en kreeg wat slaapproblemen dus nam vaker een slaapmutsje .Maar werd in de nacht vaker wakker en nam dan een paar wijntjes en sliep dan als een roosMijn moeder is door drank overleden dus dacht hou het wel onder controle,maar die was ik snel kwijt Heb anderhalf jaar gedronken ,soms een week niet ,dan weer 3 dagen en soms een week doorgedronken om die nare ontwenningsverschijnselen tegen te gaan.Heb een maand geleden hulp gezocht ik heb 3 weken geleden nog 1 fles port op en daarna niks meer pffffffvalt niet mee Groetjes J Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hoi Jany, van harte welkom hier Graag feliciteer ik je met je 3 weken alcoholVRIJ, supergoed&sterk van je! Ik weet, het valt niet mee, maar de aanhouder wint en je krijgt er zo veel voor terug! Ik ben heel blij voor je dat je een maand geleden hulp hebt gezocht, en dat je dit forum hebt gevonden om met je lotgenootjes te komen delen,liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Dag Jany,goed van je dat je al drie weken niks gedronken hebt,veel sterkte verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Goed van je dat je al 3 wkn gestopt bent. Ik ben sinds 1 dec 2008 gestart met het programma hier.Helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar ben al heel ver en heel trots op mezelf dat het gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst 26 april 2009 Jany: van harte welkom!! Knap dat je al drie weken niet drinkt. Valt niet mee, dat vind ik ook.Valt wel tegen, maar kom bij ditjes en datjes schrijven, daar praten we met elkaar. Tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2009 Goed van je Jany!een tip, probeer per dag te kijken, alleen vandaag drink je niet, morgen beslis je weer opnieuwdat maakt het hanteerbaarder dan wanneer je jezelf voorhoudt dat je nooit meer zou mogen drinken.niet nooit, maar alleen vandaag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden