Spring naar bijdragen

Hallo, ook nieuw hier


Jany

Aanbevolen berichten

Hallo ,ik ben Jany getrouwd heb 3 kinderen en een kleindochter van een half jaar

Heb 44 jaar sociaal gedronken en kreeg wat slaapproblemen dus nam vaker een slaapmutsje .

Maar werd in de nacht vaker wakker en nam dan een paar wijntjes en sliep dan als een roos

Mijn moeder is door drank overleden dus dacht hou het wel onder controle,maar die was ik snel kwijt

Heb anderhalf jaar gedronken ,soms een week niet ,dan weer 3 dagen en soms een week doorgedronken om die nare ontwenningsverschijnselen tegen te gaan.

Heb een maand geleden hulp gezocht ik heb 3 weken geleden nog 1 fles port op en daarna niks meer

pffffffvalt niet mee

Groetjes J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jany, van harte welkom hier :)

Graag feliciteer ik je met je 3 weken alcoholVRIJ, supergoed&sterk van je! Ik weet, het valt niet mee, maar de aanhouder wint en je krijgt er zo veel voor terug! Ik ben heel blij voor je dat je een maand geleden hulp hebt gezocht, en dat je dit forum hebt gevonden om met je lotgenootjes te komen delen,

liefs,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Jany!
een tip, probeer per dag te kijken, alleen vandaag drink je niet, morgen beslis je weer opnieuw
dat maakt het hanteerbaarder dan wanneer je jezelf voorhoudt dat je nooit meer zou mogen drinken.
niet nooit, maar alleen vandaag niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...