cassiopeia Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hallo allemaal,Nog ietwat verlegen plaats ik hier mijn berichtje om me voor te stellen. Mijn naam is Donne en ik zit nu twee weken in het traject, eigenlijk nog in de intakefase. Ik kan niet wachten tot we zodadelijk echt aan de slag gaan want ben het drinken meer dan zat. Het lijkt me ook wel eng en moeilijk, want ook aan slechte gewoontes kun je je enorm gaan hechten blijkt wel. Ik vind het erg fijn de ervaringen van anderen te kunnen lezen hier, dat geeft weer moed! Groetjes,Donne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hallo Cassiopeia, welkom op het forum.We praten met zn allen op "ditjes en datjes"Daar hebben we elke dag een nieuw dagdraadje. kom je daar ook meepraten ?? Doen hoor !xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 hai Donne, of Cassiopeia, je hoeft niet verlegen te zijn. Iedereeen hier heeft in meer of mindere mate een probleem met drank. Daarbij zijn we gelukkig ook nog best normale mensen. Als je mee wil schrijven kan je veel steun ondervinden van de dagdraad. Soms wel, soms weer niet, het is net het echte leven. Iedere bijdrage is welkom, ook jij kan je ervaringen met drank vertellen en er een ander mee helpen en ook jezelf.Veel sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst 26 april 2009 Donne: van harte welkom hier! en ik hoop je spoedig bij 'ditjes en datjes' te lezen, tot zienssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2009 Hee Donne, dat klinkt goed, van dat zat zijn van het drinken ;-) (Slechte) gewoonten zijn hardnekkig ja, maar er komen altijd weer andere voor in de plaats, in elk afscheid zit ook een welkom! Het voelt zo goed om niet meer te hoeven drinken, nooit meer die roes, die kater achteraf, spijt, schaamte, zorgen om anderen of je eigen lijf... ben je al echt aan de slag inmiddels?liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden