Spring naar bijdragen

Zondag 8 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ik meld me ook droog af. Was een pittig dagje. Vanavond de reunie in mijn bed zitten bekijken, nu even een klein rondje met het hondje en dan met slaaplekkerthee mijn mandje in. T was goed zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag net dat ik me vanochtend helemaal niet op het dagpact had aangemeld. Maar goed. Droge afmeding dus. Ik was denk ik erg bezig met het bezoek aan mijn moeder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Gypsy:

Ik ben geen fan nee hij is gelukkig zelf weer vertrokken. Maar muggen zijn ook niets vooral niet als ze je uit je slaap houden

Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fleurtje:

Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren)

't Zijn dan misschien de mannentjes die je komen waarschuwen voor hun prikkende meisje... Pas op!!!! m'n meisje komt er zo aan!!! En dan klets je het mannentje dood
en ziet z'n meisje haar kans schoon om jou te prikken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei jowan:

Meld me droog af voor de dagpact.
Ik ga een rondje hondje doen (logee voor een dag of tien) en dan rap te kooi.
Blij met dit forum. welterusten.

Ik heb het rondje net gedaan. Ik ben , net als jij, blij met het forum. Trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei fleurtje:

Ik mis @erik nog wel regelmatig op de draad. 

En een hoop anderen natuurlijk

Ik mis Hannah nog steeds, al langer dan een jaar geleden dat ze overleed. Had veel prive contact met haar ook via Facebook. Denk nog steeds had ik niet meer kunnen/moeten doen. Baal ik echt nog steeds van. Bladerde reisgidsen zijn leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Smaragd ik begrijp wat je bedoeld denk ik....ik mis mijn maatje vooral nu ik nuchter ben ook vaker....hij was ook een kennis van Hannah. Maar hij wilde heel graag dat het leven voorbij was dus daar heb ik vrede mee. Bij Hannah las ik dat ook regelmatig, ik denk dat je er vrede mee kan hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kunsie, klopt het is goed zo. Maar dan nog mis ik haar wel heel erg. Ze nam het altijd voor mij op. Ze wist mij op te peppen etc. Voor haar was dat niet meer mogelijk vandaar zoveel energie in mij ws. Kon ik soms niet uitstaan, tot ze eens zei deal er nou maar mee dat ik dood wil, die kwam aan. Fijn je bericht djw! Ga nu uitloggen en naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kohtje:

't Zijn dan misschien de mannentjes die je komen waarschuwen voor hun prikkende meisje... Pas op!!!! m'n meisje komt er zo aan!!! En dan klets je het mannentje dood
en ziet z'n meisje haar kans schoon om jou te prikken...

Daar ze je wat!! Alhoewel zo onzelfzuchtig kan zelfs een mug niet zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lente:

:heart:

O, dat is een leuk karweitje, geniet ervan. Al plannen gemaakt? 

Trusten. 

We gaan naar Golden Sands maar op t eerste zicht is er niet zo veel te bezichtigen in de buurt. We zien wel zei de blinde voor ie tegen de deur liep ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...