Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Zojuist zei fleurtje: Uuurgggllll..wespen en bijen....bweikes Ik ben geen fan nee hij is gelukkig zelf weer vertrokken. Maar muggen zijn ook niets vooral niet als ze je uit je slaap houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik meld me ook droog af. Was een pittig dagje. Vanavond de reunie in mijn bed zitten bekijken, nu even een klein rondje met het hondje en dan met slaaplekkerthee mijn mandje in. T was goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Zag net dat ik me vanochtend helemaal niet op het dagpact had aangemeld. Maar goed. Droge afmeding dus. Ik was denk ik erg bezig met het bezoek aan mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 12 minuten geleden zei Gypsy: Ik ben geen fan nee hij is gelukkig zelf weer vertrokken. Maar muggen zijn ook niets vooral niet als ze je uit je slaap houden Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren) Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Jij gaat ook goed he @Gypsy! Sterke madam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik ga nog effe in mijn reisgidsen bladeren. @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Jij gaat ook goed he @Gypsy! Sterke madam Ja het gaat nog lekker eigenlijk. Komt ook door mijn sponsor en dit forum hoor. lady jane, Reacher en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 3 minuten geleden zei fleurtje: Paar goei kletsen op de poep dan! Het zijn de meisjes die komen prikken naar t schijnt maar ik ben er zeker van dat t de mannentjes zijn die eindeloos aan je oren komen zoemen (zeuren) 't Zijn dan misschien de mannentjes die je komen waarschuwen voor hun prikkende meisje... Pas op!!!! m'n meisje komt er zo aan!!! En dan klets je het mannentje dood en ziet z'n meisje haar kans schoon om jou te prikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Meld me droog af voor de dagpact. Ik ga een rondje hondje doen (logee voor een dag of tien) en dan rap te kooi. Blij met dit forum. welterusten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 15 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga nog effe in mijn reisgidsen bladeren. @Lente O, dat is een leuk karweitje, geniet ervan. Al plannen gemaakt? Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 2 minuten geleden zei jowan: Meld me droog af voor de dagpact. Ik ga een rondje hondje doen (logee voor een dag of tien) en dan rap te kooi. Blij met dit forum. welterusten. Ik heb het rondje net gedaan. Ik ben , net als jij, blij met het forum. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 42 minuten geleden zei fleurtje: Ik mis @erik nog wel regelmatig op de draad. En een hoop anderen natuurlijk Ik mis Hannah nog steeds, al langer dan een jaar geleden dat ze overleed. Had veel prive contact met haar ook via Facebook. Denk nog steeds had ik niet meer kunnen/moeten doen. Baal ik echt nog steeds van. Bladerde reisgidsen zijn leuk. fleurtje en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Nog droog vandaag, kan m'n draai hier nog niet echt weer vinden. Hoe is het vandaag met je @Bor? Heb je gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ja Smaragd ik begrijp wat je bedoeld denk ik....ik mis mijn maatje vooral nu ik nuchter ben ook vaker....hij was ook een kennis van Hannah. Maar hij wilde heel graag dat het leven voorbij was dus daar heb ik vrede mee. Bij Hannah las ik dat ook regelmatig, ik denk dat je er vrede mee kan hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Ik ook droog....en ook blij met het forum.. Slaap lekker allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 2 uur geleden zei lady jane: Lentekriebels in het AD lief he Ze hebben geen hoofd!!!! smart, kunsie en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 15 minuten geleden zei Quinn: Nog droog vandaag, kan m'n draai hier nog niet echt weer vinden. Hoe is het vandaag met je @Bor? Heb je gemist. Je draai hier. Je bedoelt het forum @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Hoi Kunsie, klopt het is goed zo. Maar dan nog mis ik haar wel heel erg. Ze nam het altijd voor mij op. Ze wist mij op te peppen etc. Voor haar was dat niet meer mogelijk vandaar zoveel energie in mij ws. Kon ik soms niet uitstaan, tot ze eens zei deal er nou maar mee dat ik dood wil, die kwam aan. Fijn je bericht djw! Ga nu uitloggen en naar bed. kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 Hee ben verbaasd Smaragd, dat je kennelijk al zolang op het forum bent. Ik heb iets gemist denk ik. Ik meld me maar es weer wat vaker hier: droog afmelden bedoel ik Welterusten allen fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst 8 april 2018 nee hoor Lars, maar kan erg genieten van die van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Zo hehe, eindelijk naar bed. Droge afmelding van het dagpact . Weltrusten ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 8 uur geleden zei Kohtje: 't Zijn dan misschien de mannentjes die je komen waarschuwen voor hun prikkende meisje... Pas op!!!! m'n meisje komt er zo aan!!! En dan klets je het mannentje dood en ziet z'n meisje haar kans schoon om jou te prikken... Daar ze je wat!! Alhoewel zo onzelfzuchtig kan zelfs een mug niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 8 uur geleden zei Lente: O, dat is een leuk karweitje, geniet ervan. Al plannen gemaakt? Trusten. We gaan naar Golden Sands maar op t eerste zicht is er niet zo veel te bezichtigen in de buurt. We zien wel zei de blinde voor ie tegen de deur liep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden