Loekie Geplaatst 7 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2018 Jep, heel goed geslapen, goed ontbijt gehad, al 3 koppen thee. Nu maar douchen en in de benen. Fijn he, een schoon huis!! Wandelse Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Hoi Loekie hoe gaat het nu met je ? Hoe was je weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loekie Geplaatst 9 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 (bewerkt) Morning, lief dat je dat vraagt! Weekend is goed gegaan. Ben wel aan het cheaten geweest om niet in de verleiding te komen. Afgelopen vrijdag zou ik bij vrienden op bezoek gaan, heb afgebeld met de smoes dat ik de andere ochtend moest werken. Raar dat ik dit doe, want heb ze verteld dat ik voorlopig ‘even pas’. Maar ik weet niet of ze me serieus nemen, en denk dat een beetje aandringen mij uit balans brengt. Nog niet zo sterk hoor De rest van het weekend heb ik doorgebracht met buiten bewegen en werken tussendoor. Zaterdag en zondagavond heb ik op eigen initiatief een uurtje werk overgenomen van een collega, natuurlijk ook ter voorkoming van ;-) Ach ja, zal het voorlopig wel even nodig hebben. Ook lees ik heeeeeeeeel veeeeeel op t forum. Vanmorgen in ieder geval weer besloten om weer een week geen alcohol te drinken. Jij hebt ook geen makkelijk weekend achter de rug he! Maar je hebt t maar mooi geflikt! Hoe ben je vanmorgen opgestaan? 10 mei 2018 bewerkt door Loekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Welkom Loekie Herkenbaar je verhaal van lang droogstaan en weer opnieuw wat drinken en dan terugglijden. Zelf 5 jaar gestopt en er toen weer ingetrapt. Nu sinds 14 dec. weer gestopt. Vervelend dat je zo lang last houdt van ontwenning. Misschien een vitamine B complex gaan gebruiken? Komt vaak ook je energie level ten goede! Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loekie Geplaatst 9 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Ik zat toevallig net jou voorsteldraad te lezen. Hoe overtuigend jij dacht op je verjaardag een gewone drinker te kunnen worden. Wat een frustratie toch he :-( Het gaat gewoon niet, zo zuur! 5 jaar, wat een lange poos.....ik vind t geweldig hoe jij het nu al weer zo’n tijd doet. Heb je nu de overtuiging dat je nooit meer in de valkuil trapt? Als dat zo is, moet dat wel heel fijn voelen denk ik Ik slik al vanaf 1 maart vit B 1, maar is een complex beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Ik ken die app niet zal eens onderzoeken. Wat betreft het cheaten maak je niet druk je moet jezelf nu even op 1 zetten goed voor jezelf zorgen. En dat heb je gedaan. Ik vond het weekend uitdagend ja maar als ik terug kijk , het zijn momenten. Het is niet 24 uur per dag. Ik ben nu heel alert op de HALT factoren. Handig hoor. Ik werd heel fris wakker geweldig helder hoofd. Kan ik zo blij mee zijn Loekie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden