Spring naar bijdragen

Ben er (helaas) weer

honestly

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

In februari van dit jaar ruim een maand droog gestaan. Zonder enige moeite zelfs. Toen mijn meisje 30 werd, vond ik dat ik wel een wijntje verdiend had. Mezelf keurig in bedwang gehouden en weer een paar weken niet gedronken. Toen was er weer een gelegenheid en dacht ik dat het wel weer kon. Sinds dat moment weer steeds vaker en steeds meer gaan drinken...

Helaas belandde ik in maart in een depressie. Vele maanden van een paar ups en vooral veel downs maakte de drank steeds meer tot verdovingsmiddel. Totdat we erachter kwamen dat mijn meisje in verwachting is. Toen moest er iets gebeuren. Bij de psycholoog aangeschoven en na vele twijfels ben ik vandaag drie weken geleden begonnen met anti depressieva. Ik wilde daar persé niet bij drinken dus sta vandaag weer drie weken droog. Wederom moeiteloos, zonder afkickverschijnselen. Al denk ik er nog wel vaak aan. Zo ben ik me er iedere avond van bewust dat ik nuchter ben...

Vandaar dus toch weer aangemeld in dit forum en wens iedereen veel sterkte!

Hartelijke groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Honestly.
Ik hoop van harte dat je nuchter kan blijven en feliciteer je met je resultaat van inmiddels drie weken.
Ik hoop ook heel erg dat je je kan gaan verheugen op jullie kindje. Zo'n nieuw klein wonderschoon leven verdient ouders die er voor haar of hem zijn.
Hoop dat jij een ouder wil zijn die aanwezig is zonder drank.
Veel genoegen en geluk hiermee. Veel mensen zouden maar wat graag ouder willen zijn... maak er iets goeds van en geef het voorbeeld dat in jou zit, zonder drank.
Liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...