anneloes Geplaatst 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2009 Hallo allemaal..ik ben nieuw...en vindt het allemaal nog een beetje eng..ik wil vanaf vandaag stoppen met drinken, ik ben ' nog maar' 25 jaar..al het beste aan jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 26 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2009 Dankjewel Dar en Fibo...doet echt deugd!Ik ben vandaag gestopt...voor alle duidelijkheid Ik ben heel blij dat het nu zover is, ik heb de knoop op z`n minst toch al doorgehakt..ik hoop, ik hoop, ik hoop zoooo erg dat ik dit volhoudt nu.Het langst dat ik het volhield was 8 weken, een half jaar geleden.Heel erg bedankt voor het welkome gevoel..echt!groetjes, A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Hoi Anneloes en welkom. Join the club! En ik sluit me helemaal aan bij Dar; hoe eerder hoe beter!Tot lezens op Ditjes en Datjes!CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Hoi Anneloes heb je al gelezen vanmorgen , waar ben je nu ? Gaat het nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 27 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 hallo..Ik ben thuis, mijn vriend is bij vrienden..ik heb net even 2 vreselijke uren achter de rug,maar ik heb me toch kunnen weerhouden om drank te gaan kopen..Nu zijn alle winkels dicht...nu ben ik veilig. Maar voel me echt rot, zweten, kippenvel, verveling..pffffffHoe gaat het met jou vandaag?Dank u voor de interesse, lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Welkom Anneloes, je kunt met ons meepraten bij ditjes en datjes op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hai allemaal!Ik ben Els, 40 jaar en al zo'n 10 jaar behoorlijk verslaafd aan biertjes.Ca 10 per dag.Tja, daar gaat je sociaal leven en gezondheid!Vanaf morgen ga ik afbouwen, heb het eerder gered dus ik ga ervoor maar wat een heerlijk forum dit zeg!Ik zal regelmatig komen mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anneloes Geplaatst 28 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Heiii Els,Welkom!!!groetjes A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Anneloes: goed van je om er werk van te maken. Het verpest heel je leven, dus gewoon die eerste laten staan.Els ook welkom, maar je kan beter een nieuwe 'wie is wie' aanmaken dan zien we beter dat jij ook nieuw bent hier, dus een eigen draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden