Spring naar bijdragen

Woensdag 31 januari 2018


Antoinnette

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei zeilbootbewoner:

 

Toch besloten om minimaal 6 tot 8 weken te blijven

Held! 

Daar begint t mee: doorgaan op je pad ook al is niet fijn. 

De tip van jowan is misschien helemaal niet zo gek. Waarom niet gewoon dat boek bestellen? Betere cursus kan je je niet wensen toch? En jij pikt er gewoon  uit waar jij wat mee kan. 

Go for it zeiler.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer een goede dag gehad en weer maat kunnen houden. Gewoon doen wat ik moet doen en niet meer, dan gaat de rest vanzelf. Het begint langzaam weer effect te hebben. 

Dat is fijn want daar deed ik het voor. 

Stukkie lopen, stukkie lezen, stukkie slapen, stukkie zwemmen, eten en eindigen met de sauna. t Is niks maar o zo goed en fijn. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei jopie:

Held! 

Daar begint t mee: doorgaan op je pad ook al is niet fijn. 

De tip van jowan is misschien helemaal niet zo gek. Waarom niet gewoon dat boek bestellen? Betere cursus kan je je niet wensen toch? En jij pikt er gewoon  uit waar jij wat mee kan. 

Go for it zeiler.

@zeilbootbewoner Ik kan je wel zo'n boek bezorgen als je dat wil en er anders niet aan kunt komen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei jowan:

@zeilbootbewoner Ik kan je wel zo'n boek bezorgen als je dat wil en er anders niet aan kunt komen......

Ik er morgen naar informeren  hier,wellicht hebben ze er hier een in het gebouw.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij hebben andere boeken zoals Tonic en de grote verdoving ook goed geholpen @zeilbootbewoner. Probeer wat afleiding te zoeken en wat te mediteren als dat lukt . Ik ben echt oprecht trots op je dat je het gevecht aangaat.  Geloof me het is het waard.  Al kun je je dat nu misschien nog niet voorstellen.  Dat bericht een tijd geleden van je , je klonk zo machteloos.  Hou vol zbb.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...