Spring naar bijdragen

even voorstellen

rotjeknor

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik ben rotjeknor een 30+ die genoeg heeft van zichzelf, omdat ik toch zeker wel 3 a 4x in de week drink, drink, en blijf drinken zodat ik amper weet hoe ik in mijn bed ben beland. Om dit zo op te schrijven vind ik heel moeilijk, het toegeven dat je een groot probleem hebt. Maar de 1e stap is altijd moeilijk. ik heb deze site gevonden nadat ik op tv een programma zag dat over alcohol verslaving ging. Ik dacht hier moet ik wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Rotjeknor.
Je hebt gelijk, op een gegeven moment moet je er wat mee.
Heb je voor jezelf al een duidelijk beeld waar je precies mee aan de slag wil? En hoe?
Je hoeft je hier niet te schamen trouwens. We zijn allemaal flink voor de bijl gegaan en we proberen er allemaal iets aan te doen. Sommigen van ons zijn al jaren gestopt met drinken, anderen willen minderen.
Voel je hier gewoon welkom en vertel wat je bezighoudt.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Rotjeknor en veel suc6 hier. Ik wist in het begin ook niet wat ik wilde en hoe.

Ik neem me nu elke dag voor: vandaag laat ik de eerste staan. Ik heb dat in het verleden even laten varen en verviel volgens enorm hard terug. Voor mij is minderen dus geen optie. Soms valt me dat erg lastig en soms ook niet.

Door de eerste te laten staan ben ik nu alweer ruim 3 maanden onderweg. En dit leventje zonder alco bevalt me heel goed. Lekker fris en geen waas. Hoewel ik soms wel wat jaloers kan kijken naar mensen die wel sociaal kunnen drinken. Ik ben er nog net doorheen dus. Maar goed we gaan er nog steeds voor.

Strijd maar met ons mee.

Lieve groet Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...