Spring naar bijdragen

Morgen met medicatie stoppen met drinken


Bobje

Aanbevolen berichten

@NickyLJ80, lief dat je het vraagt!

Het gaat gelukkig heel goed, nu 3e dag Refusal en tot nu toe volgens mij geen bijwerkingen gelukkig.Gisteren voor het eerst een feestje gehad zonder alcohol en dat viel reuze mee. Was natuurlijk wel wennen maar ik heb het goed volgehouden en eigenlijk weinig vragen gekregen over waarom ik geen alcohol dronk. Ben best wel trots op mezelf :)

Hoe gaat het met jou en met de eventuele andere meelezers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te horen Bobje. En wees inderdaad maar lekker trots op jezelf. Je bent al mooi een eindje op weg zo. Grappig hè, dat je denkt dat het verschrikkelijk op gaat vallen als je geen alcohol drinkt, maar eigenlijk trekt bijna niemand zich er wat van aan:)

Ik heb nou 2 weken geleden voor het laatst Refusal ingenomen. Was de diarree een beetje zat en het gaat goed zonder nu. Er ligt een voorraadje in huis, dat ligt er prima. Zelfs wéten dat ik het kan nemen als ik behoefte heb geeft me rust. Ga lekker zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Bobje:

En gaat het goed zonder refusal? Hoe lang ben je nu al zonder?

Helaas afgelopen jaar uitglijders gehad. Nu bijna 1 maand droog, dus weer aan het begin.. Ben die missers enorm zat. Dus twee maal per week naar de aa. Deze week ook andere aa groep waar ik waarschijnlijk een sponsor kan vinden. Ik neem alle steun met beide handen aan. 5 jaar droog gestaan en met 1 vakantieglas weer helemaal terug naar af gegaan. Ook hoop ik de hypnotherapie weer gauw te kunnen hervatten. Maar eerst woensdag in het ziekenhuis gesprek met de oncoloog n.a.v.veel onderzoeken. ( ik weet gelukkig al wat positieve berichten). 

Veel succes Bobje. Refusal kan ook veel rust geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...