Loesje82 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Hoi, Inmiddels al het een en ander gelezen hier en tijd om me voor te stellen. Ik ben 34, mama, baan, getrouwd. Ik drink inmiddels 10 jaar teveel waarvan de afgelopen 2 jaar met meerder black-outs in de maand, soms ook per week. Ik functioneer prima op me werk, behalve mijn man ziet niemand me drinken, drink nooit op feestjes, ben ik de altijd de bob. Drink niet overdag. Maar als ik begin als de kinderen slapen, dan heb ik alles op wat ik in huis heb. Een maand geleden na de zoveelste black-out wilde ik minderen. De afgelopen maand heb ik alleen in het weekend gedronken. Op vrijdag 2 flessen kopen en op is op. Afgelopen zaterdag wakker geworden en flessen op, koppijn en geen idee hoe ik in me bed ben beland. De gedachte alleen al om nooit meer te drinken maakt dat me hartslag omhoog schiet. Dus ik denk dan maar vandaag drink ik niet en dan mag ik in het weekend wel. Maar dat schiet ook niet op. Waar ik nog het meest mee worstel is het slapen of eigenlijk bijna niet kunnen slapen en hoop hier op het forum tips te krijgen. Gr Loesje82 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loesje82 Geplaatst 28 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Dank je wel Harp voor je reactie! Ik merkte al verschil na de eerste week. En merk ook dat de drang naar drinken komt en gaat... het is zo moeilijk om nuchter naast me man te zitten op de bank terwijl hij wel drinkt... hij ziet niet dat ik een probleem heb met drinken en slapen dat is doorzetten... afleiding enz al geprobeerd. Maar ik lig gewoon klaar wakker in me bed om 1u snachts en om 6u gaat de wekker weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Welkom Loesje! Goed dat je hier bent. Dag voor dag, dat helpt. Ik drink vandaag niet. Kun je niet met je man erover praten? Lijkt me erg lastig zo, zeker in je eerste dagen! Sterkte! 28 augustus 2017 bewerkt door Sita2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden