dierriek Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Goedemorgen. Ik ben hier nieuw op het forum. Ik ben Dirk 33 jaar en heb 16 jaar lang geblowd. Zelfs heel veel afgelopen jaar a 1.5 zelfs 10 tot 20 euro per dag. Ben vandaag precies 4 weken gestopt met hulp van tactus waar ik heel veel aan heb gehad en nog steeds heb. Reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat ik wel benieuwd ben hoe het anderen afgaat met het stoppen. En hoe anderen het stoppen ervaren. Ik ervaar het zeer positief. Alles is nu zoveel beter en fijner. Groet Dirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Welkom Dirk! Wat knap!! Ik heb geen ervaring met wietverslaving, alleen alcohol. Misschien kun je deze vraag stellen op een cannabis forum? Veel succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dierriek Geplaatst 26 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 O hahaha wat dom. Bedankt ga ik daar even heen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2017 Rapport Share Geplaatst 27 april 2017 4 weken gestopt...mooie stap gemaakt. Daar mag je al best trots op wezen. Hoe voel je je nu? Verslaving is voor mij verslaving. Je moet een hoop moeite voor doen om ervan af te komen en eraf te blijven.Ook je leven andere invulling geven om niet terug tevallen Fijn dat je goede hulp heb...zelf heb ik daar ook goede ervaring mee. Succes Dirk en welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden