Spring naar bijdragen

chateau neuf du pape

sunnys

Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen,

ik heb me vanmorgen aangemeld en wil me even voorstellen. Ik ben verslavingsgevoelig voor alcohol. Was een paar jaar geleden bijna zonder alcohol maar sinds 2015 een nieuwe relatie met iemand die er best wel van houdt zeg maar. Ik heb in het verleden ook al hulp gezocht en met succes. Dus vanmorgen dacht ik: ik waag het er weer op. Kan best wel een steuntje gebruiken. Ik wil graag HELEMAAL stoppen. Ik heb geprobeerd om doordeweeks niet te drinken en dan alleen in het weekend maar ik kan er eigenlijk niet meer tegen. Ik drink niet echt heel veel, heb wel een rem maar voel me de volgende dag zo moe en niet fit. En het raakt mij vooral psychisch. Dit paasweekend 3 dagen achter elkaar elke avond feestje en gedronken en afgelopen nacht had ik allemaal rare angsten en dromen. En ik weet dat het door de alcohol komt. En het voelt zo als genoeg. Ik wil graag helder blijven en fit en dat ik de dingen kan doen die blijven liggen. Dat ik blij ben met mezelf en in een creatieve stroom kan komen. Nu merk ik dat ik futloos en labiel wordt van de alcohol. Genoeg! En ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden want elke dag rond een uur of 16.00 uur heb ik trek. En doordeweeks kan ik dat best goed doorstaan om het niet te doen maar dan op vrijdag........vind ik het moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...