Jozette Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Dag allemaal, na een jarenlange strijd meld ik me hier aan. Ruim 4 jaar lang veel en veel teveel gedronken. Gaten in mijn geheugen, enorme problemen met emotieregulatie. Het misbruik ontstond in een zeer destructieve relatie. Hoewel deze min of meer voorbij is is het alleen drinken nu een groot probleem. Ik heb een kind. Alleenstaande moeder dus, voldoende motivatie. Ik ben eind 30. Zo wil ik niet verder. Zo kan het niet langer. Ik drink dus nog. De afgelopen weken ben ik me er pas van bewust dat een probleem heb. Dit leidt er iig al toe dat ik wat ben gaan kinderen, laveloos worden gebeurt me i.t.t. voor kort niet zo vaak meer. Maar dat is niet genoeg,ik wil er grip op krijgen. Dat betekent ook aan de slag met onderliggende problematiek. Voor nu dus nog geen plan, ik ben er iig mee bezig Wellicht zijn er mensen die zich in dezelfde (of andere fasen) bevinden het leuk vinden ook te schrijven hier. Later meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 (bewerkt) *** tekst verplaatst naar de andere draad van Jozette*** 19 januari 2017 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden