Pebs Geplaatst 7 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2016 Hoi allemaal... Ik zat al een tijdje op het forum, maar heb er weinig mee gedaan. Ik ben 46... alleenstaande moeder van 2 dochters en ik heb zoals de meesten hier, een alcoholprobleem. Ik heb een goede baan, een normaal sociaal leven, alleen dat die alcohol mijn leven beheerst is een groot probleem. s Avonds drink ik rose, soms een mixje.. maar de maat is totaal weg sinds jaren... Een paar mensen weten ervan, sommige lieten me vallen ( omdat ik ruzie maakte) , sommige staan gelukkig nog naast me. Ooit was er een tijd dat ik een gezelligheidsdrinker was... in het weekend een keertje.... nu is het ALTIJD s avonds. Veel ellende gehad, maar goed, dat is geen excuus natuurlijk en ik kan het ook niet maken tegenover mijn kids. Lichamelijk is het ook niet ok, dat voel ik soms zelf ook en dan voel ik me weer schuldig dat ik het zover liet komen. Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit opgepakt hebben... helemaal stoppen? Soms nog wat drinken? Ene keer gaat t bij mij weer goed, maar ik moet eerlijk zijn... meestal dus niet. Nou ik hoop op een reactie van iemand van jullie.. grtzzz Pebs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pebs Geplaatst 8 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2016 Ik zie nieuwe berichten via mijn mail,... bedankt hiervoor.... maar ik moet toch echt ff zien hoe ik dit via dit forum kan doen. Gisteren ook al ff op de "help" gekeken. Misschien moet ik me meer tijd gunnen... maar goed... werk... kids... nu even tijd om weer te kijken en hoe dit nu allemaal werkt. Fijn in elk geval dat ik hier niet alleen insta.... ga maar s verdiepen in hoe de berichten nu precies werken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2016 Hoi Pebs, Je hebt je bericht dubbel geplaatst. De reacties staan op http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9155-nieuw-hier/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden