Stormvloed Geplaatst 16 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2016 Hoi ik ben Frank een normale jongeman van 28,Het enige wat niet normaal is is dat ik al zo'n 22.000 euro in 6 jaar tijd heb vergokt..Ik ben gezegend met een rijke vader en hij had me in 2010 zo'n 20.000 euro geschonken.Hij raadde me aan om te gaan beleggen, dus ik had gelijk een binckbank rekening geopend.Ik kocht een aantal aandelen en verkocht ze een week later met een paar 100 euro winst, wow dat ging wel lekker dacht ik..Na een tijdje kreeg ik een mail binnen van binck, dat ik nu genoeg ervaring en transacties had gedaan om met turbo's, speeders en opties te kunnen handelen.Ik ging eens kijken naar de turbo's en zag percentages waar je U tegen zegt,, wow 30 tot 70% winst of verlies op 1 dag.Dus ik begon met turbo's te handelen, ik speculeerde op stijgingen en dalingen van de AEX.Je zou zeggen dat je 50% kans maakt als je op een stijging of daling speculeert, maar dat is helaas niet waar.De bank rekent transactie kosten, plus ze veranderen de stoploss s'nachts.Ik kocht ooit met 10.000 euro turbo's, soms fluctueerde het met 200 euro per seconde.Maar meestal kocht ik turbo's met 2000 euro. met 10.000 werd je echt helemaal gek van de zenuwen.Ik zat op het puntje van mijn stoel en probeerde altijd goed te timen wanneer verlies of winst te pakken.Alleen soms gaat het in rechte lijn omlaag en krijg je geen kans meer om quitte of met een klein verlies eruit te stappen!!Helaas is het een menselijk eigenschap om te vroeg je winst te pakken en je verlies te laten uitlopen in de hoop dat het nog bij draait.Ik werd soms helemaal gek, heb mezelf ooit in mijn arm gesneden.. ik ben ooit 4000 euro verloren op 1 dag, nachten niet geslapen, en toch ging ik het weer verder proberen..Eerst met kleine aantallen, toen weer meer en meer.Ik raakte mezelf kwijt, zat helemaal vastgeplakt aan de pc, op je telefoon kon je het ook bij houden dus die nam ik overal mee naar toe, naar de wc, douche, overal,Ik merkte dat de beurs mijn complete humeur bepaalde.Had ik winst dan was ik vrolijk, stond ik verlies dan was ik sjaggie,, 2 uur later sta je weer winst en ben je vrolijk.Mijn vriendin werd er ook helemaal gek van en ik heb meerdere vakanties verpest door het handelen op de beurs.Ook heb ik eens gehad dat ik bestens turbo's wou kopen en binnen 1 seconden 1000 euro kwijt was omdat de bank ineens de bied koers lager had gezet.Maargoed na een stuk of 300 transacties was ik dus een aantal grijzen haren rijker en 22.000 euro armer.Ik heb regelmatig tijden gehad dat ik wou stoppen maar overal werd ik herinnert aan de beurs, in de krant, op tv, echt overal.Dan had ik weer wat geld verdiend en probeerde ik weer een poging.Sinds ik weer werk en mijn eigen salaris verdien besef ik steeds meer hoeveel geld ik heb verloren.Ik ben nu ook al 3 maanden gestopt en heb sinds mijn laatste verlies van 100 euro, het geld terug overgemaakt naar mijn rabo rekening.Ik heb nog wel een binckbank rekening maar ik twijfel nog om die compleet te verwijderen.Ik wil geen kansje mislopen om goedkoop in aandelen te kunnen stappen als het nu met brexit helemaal weg zakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stormvloed Geplaatst 16 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2016 (bewerkt) oja ik zie het, kan de admin mijn verhaal verplaatsen?bedankt btw 16 juni 2016 bewerkt door Stormvloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden