herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 nieuw en al veel te lang verslaafd... geeft t tijdstip mss ook wel aan, en kijk deze vreselijke docu eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 waar vind ik mijzelf nou terug morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 ik weet niet waar ik heen moet om iets over mezelf te zeggen... en te delen zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 ik vind het einde echt belachelijk. Opsluiten! let it stop ! en opbouwen, empoweren..... even weg van alles, is dat al geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herwonnenzijn Geplaatst 14 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Hoi herwonnenzijn, Als je nu eerst hier iets over jezelf vertelt hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 ik weet niet waar ik heen moet om iets over mezelf te zeggen... en te delen zeg maar Welkom, herwonnenzijn Je kunt hieronder gewoon een berichtje plaatsen en misschien iets over jezelf vertellen. Ik begrijp dat je een alcoholprobleem hebt. Nou, dan zit je hier wel goed. En dat je daar vanaf wilt, want anders had je je hier niet aangemeld. Misschien kun je vertellen wat je plannen zijn? In ieder geval succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Hoi herwonnen zijn Niks is de erg om niet aan tepakken. Velen hebben hun dieptepunt bereikt en velen zijn er ook weer uit gekomen. Het is wat jij ermee gaat doen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 Welkom hier! En ga je hier vaker komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden