jmBoekestein Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hoi iedereen,mijn naam is Jan Mark, ik ben verslaafd aan alcohol en ben nu in een twee weekse afkickfase en dus aan het minderen.ik heb schizotypische persoonlijkheids stoornis en hallucineer veel stemmen en rare ervaringen. Ik slik hiervoor medicatie en dat helpt redelijk. mijn gezinssituatiewas altijd wat onstabiel en onbetrouwbaar. Maar ik sleeep me erdoor met het maken van digitale kunstwerken.ik weet eigenlijk niet goed hoe ik de rest moet uitleggen maar we zien wel waar het schip strandt toch? als je wat werk van me wilt zien kun je op deze link klikken : >>link<<verder ben ik weer aan het bas spelen om wat afleiding te hebben op muzikaal vlak.ik ben blij dat er een online gemeenschap is die zich bezighoudt met drank verslaving en hoop dat we flink wat steun aan elkaar kunnen hebben.Het gaat U goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jmBoekestein Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 thanks for the heads-up.ik maak me persoonlijk niet zo'n zorgen, ik ben altijd eerlijk over wie ik ben en hoe ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden