EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Hoi, Ik ben nu een weer een week nuchter, na een driedaagse terugval. Daarvoor 6 weken nuchter. Daarvoor een jaar gedronken, daarvoor een half jaar nuchter. Nu is het plan nuchter te blijven. Benieuwd wat is is en hoe en of het werkt.... Het is (voor mij nog) erg onduidelijk Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Hoi EP, ben je je vorige draadje kwijt? Je had je meen ik al eens voorgesteld. En reacties gekregen. Veel suc6 met je plannetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Hoi EP, ben je je vorige draadje kwijt? Je had je meen ik al eens voorgesteld. En reacties gekregen. Veel suc6 met je plannetjes! Kijk, nu weet ik weer meer... En met draadje bedoel je onderwerp.... Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Goed hier: dit wordt een 12e droge dag. Ik stop nog niet met roken hoor! Alles op zijn tijd.... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Gelijk heb je.... Ik wil graag helemaal zonder verslaving zijn.... Spannend ook. Maar eigenlijk ook niet. Gewoon niet (meer) doen. Is dit de eerste keer dat je droog bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden