redcobra Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ben een man van 51 die alcohol verslaafd is. Zoek iemand die met het zelfde probleem kampt of heeft gekampt. Ik wil er van af en wil echt leren hier mee om tegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Hoi Redcobra, Ben zelf niet zo'n maatjes type, in ieder geval niet op dit moment. Maar je zou Intact kunnen proberen. Er zit een Intact groep in Almelo. www.intactherstelzelfhulp.nlIk heb er zelf veel baat bij. Sterkte en Succes! redcobra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
redcobra Geplaatst 7 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 dank je wel voor deze info ga het zeker proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Ik heb, zoals ik vanochtend al schreef, heel veel baat bij de Intact zelfhulpgroep.Maar daarvoor ben ik bij de huisarts geweest, die mij doorverwees naar Tactus. Ondersteund door Tactus kon ik stoppen, en met hulp van de Intactgroep blijf ik droog. De 2 beste beslissingen van dit jaar waren a) om naar de huisarts te gaan. en om direct na afloop van de Tactus-behandeling naar Intact te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Hoi Redcobra, Ook hier op het forum kan je veel tips en steun krijgen om te stoppen en gestopt te blijven. Als je een draadje aanmaakt bij 'wie is wie' is er altijd wel iemand die reageert op je verhaal... Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
redcobra Geplaatst 31 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 nee het lukt me niet ik drink steeds meer en meer wacht op de opnamen . drinken heeft denk ik helaas met gevoelens te maken. En ik heb eer veel van gehad laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Drank wordt vaak over zaken heengegooid, die dan bloot komen te liggen als je stopt. En waar je vervolgens wat mee moet. Goed dat je voor een opname gaat als je het zelf niet voor elkaar krijgt. Weet je al wanneer? Ieder glas wat je nu minder drinkt, is meegenomen. Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden