LightVein Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Hoi Tobbertje, Goed bezig zeg, stoppen met drinken Al op dag 6, tja die bijwerkingen zijn vervelend. VOLHOUDEN nu, om je trillingen en alle andere bijwerkingen te onderdrukken kan je vragen aan je huisarts voor Oxazepam / Diazepam. en als je echt niet kan slapen Prometazine. Dit heeft mij ontzettend geholpen de eerste 4 weken door te komen. Vergeet niet vitamines zoals B1 te halen bij de Apotheek, dit kost niet zoveel. Vanwege je "verslaving" toen je dronk zijn deze verlaagd. Zover ik het weet heb je de ergste al gehad, dus de angst voor een Epileptische aanval of Delerium Trendem kan bijna niet meer gebeuren, hoop dat dit je wat minderangsterig maakt. Zal je volgen !! Succes en sterkte toegewenst !!LV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje32 Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Dank voor jullie oppeppende berichten weer! Doet mij goed. vannacht wel rot geslapen en nu toch weer last van wat trillingen en een gespannen gevoel. Vitamine b1 slik ik al een tijdje naast een multivitamine. Merk dat er best wel wat onderdrukte emoties naar boven komen. Maar zoek genoeg afleiding. Naast mijn werk ben ik wat in de tuin bezig, wandel regelmatig en voor komend weekend lekker een dagje sauna! Groet, Tobbertje en fijn weekend alvast voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje32 Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Dank Gerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje32 Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goedemorgen allemaal! Vannacht voor het eerst aan 1 stuk door geslapen. Heerlijk! Voel mij echt al een stuk frisser. Wel soms enorme vermoeidheid aanvallen en moeie benen. Straks lekker alles uitzweten in de sauna en dan niet afsluiten met een glas wijn. Het lijkt ook wel of mijn ogen wat helderder staan. Soms nog een wat opgejaagd gevoel, maar wat is het heerlijk om eens "gewoon" wakker te worden. Fijne zondag en Moederdag allemaal! lady jane en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 t begint hier al aardig naar Toppertje te geuren Tobbertje32 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goed van je om de kleine dingen al te zien ..tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden