Spring naar bijdragen

Hallo allemaal

Kristel

Aanbevolen berichten

Ik ben Kristel, 47 jaar. Ik heb even het forum overlopen en merk vooral dat het gaat om dagdagelijks drinken. Bij mij is het net even anders, thuis drink ik zelden en ik kan makkelijk 2 weken helemaal niets drinken maar als ik in gezelschap ben waar alcohol de norm is dan drink ik tot ik er letterlijk bij neerval. Ik wou dit even kwijt omdat ik het vorig weekend weer verknald heb. Meestal drink ik (heel veel ) bier en niks anders. Op dit familiefeestje (bij de familie van m'n lieve vriend) heb ik allerlei drankjes gemixt tot ik in elkaar zakte en ze me in de auto hebben moeten dragen. Gevolgen : dagen ziek, schaamte voor de indruk die ik heb nagelaten en de agressieve wartaal die ik tegen iedereen uitsloeg, dure bril kwijt, ettelijke keren gevallen waardoor ik vol builen en schrammen sta.... Ik wil dit niet meer.... ik wil stop kunnen zeggen na 3 biertjes (dat is het probleem ik kan gewoon niet stoppen!). Zijn er nog mensen die dit probleem hebben, hoe gaan zij ermee om?
Alvast bedankt voor jullie tips!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kristel en welkom hier,

Ieder worstelt op zijn of haar manier met de alcohol. Toch komt het uiteindelijk op hetzelfde neer.
Ik denk dat je hier hoe dan ook veel herkenning kunt vinden. Er is veel te lezen en er zijn de ervaringen die vooral dagelijks worden uitgewisseld op de ditjes en datjes draad.

Dit bericht van jou staat eigenlijk verkeerd, dwz dat er een topic is: wie is wie.
Kun je je bericht daarheen verplaatsen? Dan vind men je gemakkelijker.

Ik wil je veel succes wensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...