Spring naar bijdragen

lotgenoten gezocht


Monstertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vanavond nieuw hier en heb een zwaar drinkprobleem,s avonds maar alsnog...
Het erge is dat ik al zoveel geprobeerd heb,AA,CAD,opname in afkickcentrum enz enz.
Ik ben een moeder met 2 kids,pas getrouwd en op het moment gaat het weer slecht.
Ik heb heus veel geleerd bij alle dingen die ik al ondernomen heb,ik weet dat ik door de drank labiel,moe enz ben maar sta steeds een paar maanden droog en dan ga ik voor de bijl.
Zou al blij zijn als ik behoorlijk minderde/normaal dronk en ben heel benieuwd of er reacties komen van mensen die ook al zoveel geprobeerd hebben.
Daar ik nog niet weet hoe deze site werkt heb ik op diverse forums oproepje geplaatst.Daardoor kon ik niet meer naar de supermarkt,nu dicht,en voel me nu al gespannen dat mijn drank op is.
Wat een rotziekte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel.
Ga zo met een thriller naar bed(lezen ontspant vaak bij mij) maar voel me heel rot en onrustig.
Wel heel lief dat op oproepjes gereageerd is,als ik me morgenochtend fijner voel ga ik zeker verder uitzoeken hoe het werkt en een hoop verhalen lezen.Ben heel benieuwd hoe anderen dit doen en of er inderdaad een keus is tussen stoppen of minderen.Mijn gevoel zegt het eerste maar zoveel paniek is niet ok voor het proberen te slapen.Morgen weer een dag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...