Sha Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 hoi ik ben sha, en hou wel van een drankje, alleen ermee omgaan, tja dat is een probleem, een jaar en 3 maanden geleden ben ik gestopt met coke, waardoor ik minder ben gaan feesten, ik woon ook nu weer sinds 2.5 maand weer in nederland, werk in de horeca, en doordat ik weer thuis woon, kan ik niet echt makkelijk bij drank komen, maar tja de horeca he, en dan drink je alsof je wilt inhalen, en daar gaat het zo fout, dus af en toe iets drinken, dat werkt gewoon niet, ik wil nu gewoon stoppen, en voor altijd ook geen champange met oud op nieuw, ik zoek mensen met wie ik hierover eerlijk kan praten........aangenaam en laat iets van je horen als het je aanspreekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Hoi Sha,Ik was benieuwd hoe je er op dit moment voorstond? Ik ben ook gestopt met coke (als ik niet drink dan is dat ook heel makkelijk want ik gebruikte alleen coke als ik alcohol dronk.....)Groetjes Ilona Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden