Spring naar bijdragen

zoek een maatje

heleen

Aanbevolen berichten

Dag Heleen, ik hoop dat je gauw een maatje vind om elkaar te ondersteunen. Geef het zeker wat tijd. Leer wat mensen kennen. Zo gaat het vlotter in z'n werk.

Toen ik op het forum kwam, was ik totaal niet geïnteresseerd in het dagdraadje. Gaandeweg leerde ik wat standpunten kennen en de mensen erachter. Ging niet in een paar dagen tijd. Begon ik ook te schrijven op de dagdraad met mondjesmaat, zoals jij doet.

Ik had wel iets aan de themadraadjes omdat ik meer wou weten over alcohol. Maar uiteindelijk kwam ik toch gewoon de mensen tegen achter de thema's.

Groetjes,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Heleen,

Praat gewoon mee op de dagdraad hoor! En ook daar kun je de vraag stellen: hoe komen jullie de dag door, moet je eens zien hoe veel reacties je zult krijgen....

Mijn oude gewoontes (1e glas na het werk en de fles op aanrecht tijdens het koken) ben ik allereerst gaan vervangen door wat anders....in mijn geval thee

toen ik dat een aantal dagen vol hield werd het eigenlijk al net zo standaard als destijds de fles wijn naast me

ook het niet in huis halen van drank scheelde bij mij enorm, of bij trekmomenten fanatiek gaan afwassen en zo mijn gedachten op wat anders zetten....zo moet ieder een eigen manier vinden die het beste bij je past, het is even zoeken maar het komt wel!

Zelf heb ik nu 3 maatjes waarvan 2 actief hier dus graag wil het daar even bij laten

maar je mag altijd mailen als er wat is!!

Liefs Shahire :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...