Spring naar bijdragen

Zonder maatje die niet weet wat ik voel, kom ik er denkik niet

mmp150377

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ben sinds vorige week woensdag gestopt met drinken, naja, op twee keer stiekum na dan.

Ik merk gewoon, dat mijn omgeving, hoe goed bedoeld ook, het niet snappen.

"DAT DOE JE TOCH NIET???"

Was dat maar waar.

Wie kan mijn maatje zijn en wie kan ik uiteraard helpen, om hieruit te komen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen MMP,

Welkom hier. Je kan je het beste even voorstellen onder het kopje: wie is wie. Daar kijken mensen sneller op en heb je meer kans van slagen.

Je kunt ook naar; Ditjes, datjes, dagdraad gaan en je gewoon op het forum voorstellen.

Dan moet het lukken!

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, ik zag het staan op wie is wie. En je had ook al wat reacties gehad. Dan wordt het gewoon even afwachten wie zich bij je meld voor een maatje.

Ikzelf doe het even zonder maatje omdat ik nog niet zo stabiel ben en het eerst een tijdje voor mezelf wil proberen.

Als je contacten wil kan je ook naar het forum gaan. Gewoon even meelezen en als je zin hebt, schrijf je zelf ook wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan jou heel goed snappen. Het drinken ging altijd stiekem, tot ik ging minderen. Toen dronk ik er twee legaal, en de rest stiekem.

Sinds twee weken gestopt, een uitglijder gehad ......................en je raadt het al: ik dronk stiekem.

DAT DOEN WE DUS WEL.

Ik weet niet wat je verwacht van een maatje; dagelijks pb of 06 uitwisselen ...................... roep es wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...