stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Geplaatst 21 mei 2013 hoi, ik zoek een maatje. kan het heeeeeeel goed gebruiken. ik ben dol op koken en de daarbij behorende (nee, niet goed geformuleerd) bijkomende wijntjes. ik ga me vanavond verdiepen in de thee. ik ga NIET drinken! nou ja, thee dan....
nientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Geplaatst 21 mei 2013 Hoi Stientje Laat ik nou kok zijn, we hebben elkaar al ontmoet op de kennismaking forum, ik wil wel je maatje worden. Ik heb me vandaag aangemeld op t forum en t helpt al als ik de verhalen lees van lotgenoten. Groetjes. PS Klinkt leuk toch Stientje en Nientje?
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst 21 mei 2013 ben je echt kok???? heel grappig! ja, stientje en nientje... wie weet schrijf ik wel eens een boek over ons... ik schrijf nl kinderboeken....
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst 21 mei 2013 nou, dan gaan we vandaag hand in hand! mijn online behandeling begint binnenkort. ik kijk er eerlijk gezegd naar uit. t voelt als een opluchting. maar ik drink mee sinds ik me ingeschreven heb. belachelijk, alsof ik t moet compenseren...
nientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Geplaatst 21 mei 2013 Hoi Hoi Nou ik ben benieuwd, hoe het met je gaat dan, als ik t goed begrijp zit je ook pas hierbij. Er komt zoveel op me af nu, maar samen staan we inderdaad sterker. Hoop dat we steun bijelkaar vinden. Maar dat zal wel lukken.
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst 21 mei 2013 tuurlijk meid! ik ga de online behandeling volgen. ik moet en zal dit overwinnen!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden