Kim Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Hoi Aliblabla,Ik slik al 6 jaar citalopram i.v.m. een paniekstoornis. In het begin kun je inderdaad last van bijwerkingen hebben, maar naderhand ga je je vast beter voelen. Ik vond het destijds ook heel eng om ermee te beginnen, ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb. De meeste mensen kunnen er na een jaar ook weer mee stoppen. In mijn geval heeft mijn huisarts dat afgeraden, aangezien ik na een tijdje steeds weer last krijg van paniekaanvallen. Het maakt me niet zoveel uit, aangezien ik helemaal geen vervelende bijwerken van heb. Succes! Als je vragen hebt over de tabletten, stel je ze maar. Wie wat kan ik ze beantwoorden.Groetjes,Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 zeg, antidepressiva en alcohol bijt elkaar heus niet. Het zijn geen kalmerings- of slaaptabletten!Het een versterkt echt het andere niet. Enne..wat dan nog. Maar goed, antidepress. helpt echt, ff wachten tuurlijk...3 weken. Het kan nuttig zijn. Ik heb het 8 jaar geslikt. Om te stoppen is echter moeilijk, afbouwen in1 jaar tijd en dan nog hartklachten krijgen, ja dat is even doorzetten. Maar als je echt depri bent, slik dan toch die pillen, ze zijn niet voor niets uitgevonden. Dan is het waarschijnlijk ook makkelijker om die drank te laten staan, je voelt je toch al beter. Niets is zo erg als depressief zijn. stop met drank en neem die pillen voor enkele jaren, het leven is zo mooi, ik gun het iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden