FadetoNothing Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Na veel hier te hebben rondgelezen over van alles en van nog wacht, verhalen van veteranen en nieuwelingen en het laten doorschemeren op de dagdraad van do 31-10 dat ik wel een maatje kan begrijpen denk ik dat ik de meeste kans heb door hier te posten. Ik zoek het liefst iemand van een beetje rond mijn eigen leeftijd en die ook kampt met PTSS maar is geen pre. Wil goede en slechte dagen delen, leuke en nare dingen. Sta overal voor open ben zeer openminded en alles mag maar niks moet. Ben nu de 4e dag weer clean en het lijkt alsof ik weer uit een donkere nachtmerrie ben ontwaak en voel me elke dag weer een stukje beter en energieker, krijg weer zin in dingen en krijg dingen gedaan mede door een keer naar iedereen te luisteren en even wat gas terug te nemen en mezelf wat tijd te gunnen. Zie het allemaal weer positiever ondanks m'n bodem van de put verhaal wat je bij wie is wie kunt lezen zit er nog zat in deze knakker en door m'n olifantenhuid krijg je me niet zo maar klein en kan ik ook veel voor jou betekenen. Lijkt je dit wat? kom maar op dan! Ps. had het nog niet laten weten maar ben dus gegaan naar die eerste keer AA, heb het als zeer positief ervaren ga volgende week weer, voorlopig alleen even op de donderdagavonden omdat een maandagmiddag vaak niet goed uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Fade perfect , je bent goed bezig . Ook al ga je de AA na een paar keer even niet snappen ( die tijd heb ik de eerste 4 weken gehad n.l. ) gewoon blijven komen , want het kwartje gaat daarna weer snel vallen . Ik ben vandaag op de kop af 4 maanden droog , en ga trouw ( wanneer ik maar half kan ) elke week , ik heb er heel veel aan . En pas zelfs dingen uit het 12 stappen plan ook in andere dingen toe , iets wat me prima bevalt . Gewoon doorgaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Dank je wel Ztiertje we gaan maar gewoon door he wil ook wel eens weten hoe het voelt maanden nuchter te zijn geef dat zeker een kans. Ik vond het moeilijkst aan die eerste keer AA dat ik als nieuweling het middelpunt van de aandacht was, waarom ik kwam enz. Heb me goed staande weten te houden en er kwam meer uit dan ik verwachtte niet dat ik heel m'n ziel en zaligheid op tafel heb gegooid het was ook niet eens nodig iedereen begreep me gewoon dat was wel fijn. Vindt het toch nog steeds moeilijk zo in een groep heb soms ook helemaal geen behoefte aan menselijk contact en op andere dagen juist ontzettend veel behoefte maar vaak het liefst een op een. Dit forum geeft me ook veel steun maar ja het is wel virtueel je kunt niet zien hoe iemand praat en kijkt, lichaamstaal enz. Hoe langer ik weer nuchter ben hoe moeilijker ik sommige dagen ervaar, het is niet alleen de struggle met zucht maar ook weer leven op gaan bouwen en het gevoel het alleen te moeten doen en niet weten waar te beginnen. Probeer positief te blijven en de hoop niet te verliezen, as. dinsdag krijg ik te horen of ik wel of niet in dat huisje in kan trekken hoop echt voor het einde van het jaar hier weg te zijn en niet weer maanden te hoeven zoeken naar iets anders het afglijden naar drank komt dan weer heel erg naar boven. Zie het nu maar als drinken wordt m'n dood niet drinken wordt een gelukkig leven. Hopelijk wordt 2014 mijn jaar, nieuwe vrienden ontmoeten die blijven, mezelf weer terug vinden wie weet zelfs weer liefde want als ik eerlijk ben mis ik de liefde en de warmte van een vrouw het meeste mja zal eerst m'n eigen leven weer op de rails moeten hebben en van mezelf te gaan houden voordat ik daar aan moet denken. Neem denk een kat eerst daar maar es goed voor zorgen. Iig vandaag ga ik weer niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Originally posted by: FadetoNothingDank je wel Ztiertje we gaan maar gewoon door he wil ook wel eens weten hoe het voelt maanden nuchter te zijn geef dat zeker een kans.Dat voelt stukken beter Fade , een paar maanden nuchter , echt waar .Ik heb bijna zitten janken om dat wat ik al die jaren door die zooi gemist heb .Ik vond het moeilijkst aan die eerste keer AA dat ik als nieuweling het middelpunt van de aandacht was, waarom ik kwam enz.Fade ik denk dat je je het middelpunt vind , of het zo ervaart .Ook wij hebben regelmatig nieuwelingen , en als ze wat willen zeggen laten we ze dat doen .Willen ze alleen maar luisteren , nou dan is het ook goed hoor .Bij ons heeft nog nooit iemand gevraagd wat een nieuwe kwam doen , dat is toch verdorie ook vrij duidelijk wat zo,n persoon komt doen .Iemand met alleen zweetpataters komt heus niet naar de AA hoor .Heb me goed staande weten te houden en er kwam meer uit dan ik verwachtte niet dat ik heel m'n ziel en zaligheid op tafel heb gegooid het was ook niet eensnodig iedereen begreep me gewoon dat was wel fijn. Dat is mooi dat het boven je vewachting was , en je hele ziel en zaligheid neergooien ???Tsja dat bepaal je zelf , het is wel de afspraak dat alles wat er gezegd word in de groepen , gewoon ook onder ons blijft .Vindt het toch nog steeds moeilijk zo in een groep heb soms ook helemaal geen behoefte aan menselijk contacten op andere dagen juist ontzettend veel behoefte .Dat beschreef ik al , dat is daar mogelijk , en word geaccepteerd hoor maar vaak het liefst een op een forum.Waarom Fade ben je nog liever annoniemer dan annoniem , op de AA kan je ze in het gezicht zien , hier niet Dit forum geeft me ook veel steun maar ja het is wel virtueel je kunt niet zien hoe iemand praat en kijkt, lichaamstaal enz. Dat bedoel ik nou Hoe langer ik weer nuchter ben hoe moeilijkerUhhhhh uhhhh we gaan er niet tussen uitknijpen als het je wat moeilijker word he , je bent net zo lekker bezig ik sommige dagen ervaar, het is niet alleen de struggle met zucht maar ook weer leven op gaan bouwen en het gevoel het alleen te moeten doen en niet weten waar te beginnen.Als jij doorzet met waar je mee bezig bent , ga je je zelf wel zo ontzettend belonen Probeer positief te blijven en de hoop niet te verliezen, as. dinsdag krijg ik te horen of ik wel of niet in dat huisje in kan trekken hoop echt voor het einde van het jaar hier weg te zijn .Zou mooi zijn ook wat wonen betreft een nieuwe start en niet weer maanden te hoeven zoeken naar iets anders het afglijden naar drank komt dan weer heel erg naar boven. Zie het nu maar als drinken wordt m'n dood niet drinken wordt een gelukkig leven.Hee dat zie je heel helder Hopelijk wordt 2014 mijn jaar, nieuwe vrienden ontmoeten die blijven, mezelf weer terug vinden wie weet zelfs weer liefde want als ik eerlijk ben mis ik de liefde en de warmte van een vrouw het meeste mjaNiet wanhopig zoeken , wat komen moet , dat komt , en zo niet dan is het moment nog niet daar , eerst aan je zelf werken vriend .Het is een alco eigenschap om alles nu , gisteren , eergisteren , of morgen klaar te willen hebben .Maar zo werkt het niet helemaal zal eerst m'n eigen leven weer op de rails moeten hebben en van mezelf te gaan houden voordat ik daar aan moet denken. Neem denk een kat eerst daar maar es goed voor zorgen. Iig vandaag ga ik weer niet drinkenquote> Zou je kunnen doen , een kat i.p.v. " de kater" hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Harstikke bedankt dat je zo de tijd hebt genomen m'n reactie te beantwoorden. Geeft me kracht wat je allemaal zegt en laat me lachen ook Je hebt helemaal gelijk ook dat wanhopig zoeken enzo geen nut heeft en het heeft ook geen nut in het verleden te blijven hangen en steeds maar weer zielig doen daar zit ook niemand op te wachten. Wil die kracht die je me nu geeft uiteindelijk ook aan anderen kunnen geven maar had zo'n reactie wel weer ff nodig. Had net nog even m'n voor -en nadelen dranklijstje erbij gepakt wat ik een tijd geleden bij leefstijltraining heb gemaakt er zijn alleen maar nadelen! Ik ga er niet tussen uitknijpen nee deze keer zet ik door. Een kat ipv een kater hahaha geweldig daar zeg ik proost op met m'n colatje. Fijn weekend nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden