Spring naar bijdragen

eeuwige ban


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Graag zou ik zien dat deze zou worden opgeheven door jullie.
3 maanden is lang genoeg.
Ik weet dat het ondertussen met een aantal mensen die deze hebben gekregen veel beter gaat,
maar hier wel worden getekend voor het leven.
Een ieder mens maakt fouten in een bepaalde fase van zijn leven.
Ik vind dat je een kans moet krijgen om deze ook weer te kunnen herstellen.
Lukt het dan nog niet dan gelijk weer 3 maanden .
Nog meer die er zo over denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Hannah1,

Bedankt voor je vraag. Het klopt dat een definitieve ban een ingrijpende maatregel is, die we daarom ook zelden toepassen.

We vinden het erg belangrijk dat iedere forumdeelnemer zich vrij en veilig voelt om over zijn of haar situatie te schrijven. Vandaar dat we spelregels hebben opgesteld, die bijdragen aan een positieve en veilige sfeer.
Ieder mens maakt wel eens een fout, daar heb je gelijk in. En uiteraard verdient iedere forumdeelnemer een kans om zichzelf te herstellen en het opnieuw te proberen. Deze kans bieden we ook, door bijvoorbeeld een waarschuwing of een tijdelijke ban. In een enkel geval, bij zeer ernstige overtredingen en het onveilig maken van het forum gaan we direct over tot een definitieve ban.

Het blijkt af en toe, dat het een forummer herhaaldelijk niet lukt om zich te houden aan de spelregels. Zelfs na meerdere waarschuwingen of tijdelijke bans. Het kan zijn dat het forum van Alcoholdebaas minder bij deze forummer past, en het lastig blijft om te schrijven volgens de spelregels.
Daarnaast geldt dat moderatoren niet de tijd hebben om veelvuldig in te grijpen. Van een volwassen forum verwachten we dat deelnemers zonder al teveel ondersteuning op een positieve wijze kunnen functioneren.

We zijn ons bewust van de ernst van de maatregel. Toch zal de ban voor onbepaalde tijd heel af en toe nodig zijn, om de ondersteunende sfeer op het forum te behouden.

Ik hoop hiermee je vraag voldoende te hebben beantwoord.

Vriendelijke groet,

de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...