Netje74 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hoi, Naar jarenlang teveel alcohol gebruikt te hebben en erover praten niet helpt wordt het tijd voor een strengere aanpak. Ik wil graag Refusasl gaan gebruiken, ik WIL van de alcohol af! Hoeveel dagen moet ik wachten voordat het veilig is om deze medicatie te gaan gebruiken? Wanneer is het alcohol uit het bloed? groetjesssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Beste Netje Onder Tips en Adviezen is er een apart draadje over Refusal met uren ervaring van de mensen hier op het forum. Ik denk wel dat je daar een antwoord kan vinden of althans je vragen stellen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netje74 Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi, Ik heb mijn vraag daar geplaatst, dank je voor de tip! groetjes Netje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden