Spring naar bijdragen

Waar zijn jullie???


Sweetling

Aanbevolen berichten

Poeh..., Sweetling
Je bent en was, met name op het tijdstip van jouw laatste mailtje, sterk in mijn gedachte.
Ik was vroeg gaan slapen vanwege...(?) (!) en een drukke en lange trainingsdag achter de rug ivm. met mijn werk.
Heb je het gered?
Hoor het graag van je.
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn schatten! En ja, ik heb het gered, de hele dag een knallende hoofdpijn. (drank of zorgen..?)
Ik moest vanmorgen om 8 uur werken en mijn man en ik hebben ons verslapen. Gelukkig kan ik heel goed met hem praten. Het doet mij dan ook pijn als ik zie dat hij er ook verdrietig van is. Hij is sinds 2002 in ons leven en houd van haar als een eigen kind. Zij trouwens ook van hem.

Het verhaal verder heb ik geschreven op de andere discussie.

Heel erg bedankt voor jullie steun, het is fijn om er met anderen over te kunnen praten.

Liefs, Sweetling :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Sweetling,
Blij van je te horen. Tja, dat meisje van jou...,
Ik kan je gedachtengang he-le-maal volgen. Dit is ook heel erg moeilijk.
Wel fantastisch hoe ze jou erbij betrekt.
Dat is -ondanks het zorgelijke hiervan- iets waar je best trots op mag zijn.
Ik hoor je gelukkig niet meer over jouw schuld in deze.
Wil er ook niks meer over horen.
Volgens mij ben je een prachtmoeder!
Lieve groet,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mathilde,

Bedankt voor je compliment. Een prachmoeder zeg je. Dat misschien wel. Ik moest ineens denken aan wat mijn zus zei toen mijn dochter net geboren werdt.
Probeer nooit een perfecte moeder te zijn want die bestaan niet.
Daar ben ik dus nu wel achter.

Gisteren kroop ze nog bij mij op schoot, we hadden een gesprekje met ons drieen.
Vooral over haar. Gisteren heeft ze de pil gehaald en ze kwam hem trots laten zien.
Ook heeft ze verteld over die keer sex. Ja, ze verteld er over.
Nou, dat heb ik nooit gedaan met mijn moeder en dat zal ik ook nooit doen.
We hebben wel gezegd dat het ons pijn deed en mijn man moest er zelfs even om huilen.
En hij huilt nooit. Maar we hebben ook gezegd dat we er verder niet meer over zouden praten.
Tenminste over wat het met ons doet. Ik wil niet dat ze er een rot gevoel over krijgt.

Bedankt voor je lieve steun in deze tijd.
(Volgende week ga ik weer aan de refusal.)

Groetjes Sweetling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...