Spring naar bijdragen

nieuwe aanmelding


flipsen

Aanbevolen berichten

Dag Binorosa, Sita, en alle anderen,
Iedereen moet het voor zichzelf invullen maar voor mij en veel anderen is het een valkuil....Mijn eerste dag was ik met niets anders bezig. Ondanks dat de on-line hulp gestopt is wil ik het volhouden. Ik reken niet vooruit, maar per dag en per duur. Zo ben ik ook met roken gestopt. We gaan ervoor vandaag is het weer gelukt en dat telt (je eigen streven gehaald, wat dat ook is....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Da's oké, Houten. Ieder z'n situatie is waarschijnlijk ook anders en iedereen zal het daarom ook op zijn of haar manier moeten doen. Het is grappig dat je het roken noemt. Ik heb vroeger jarenlang bijna 2 pakjes per dag gerookt. Van de ene op de andere dag ben ik er overdag mee gestopt. Ik rook nu nog altijd, maar vrijwel nooit (heel soms) overdag en s'avonds met mate. Ook dat was de eerste periode moeilijk, maar daarna een openbaring. Dat verwacht ik met het minder en verantwoord drinken ook te bereiken.

Groet
Bino Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Toni we lopen gelijk op ik ben op dag 16, bevalt het al een beetje? Ik ben 's ochtends zéér gemotiveerd, 's middags matig, rond etenstijd NIET en daarna gaat het weer. Toch een kwestie van bloedsuikerspiegel misschien............

Enne Bino Rosa, waar zijn jouw "matighieds"-pillen te koop? Matig roken, matig drinken pffffffff.........ik streef er niet meer naar want het leidt alleen maar tot teleurstelling en meer teleurstelling vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...