Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ben vandaag naar de grift geweest voor een verwijzing naar tactus om dat het in 2003 de laatste keer was dat ik mij daar had laaten zien moest ik me eerst op nieuw inschrijfen nu word er donderdag beslist hoe nu verder maar hij zag wel in dat ik bij tactus op de goede plaats zou zijn voor hulp maar ik moest wel in zien dat het niet makkelijk zou zijn vooral om dat ik ook met mijn epileptie zit en dat dat wel eens aanfallen op zou kunnen wekken om dat het niet aaltijd makkelijk is en om dat spaningen ook aanfallen kunnen op wekken en hij niet wist of tactus daar mee overweg kan omdat daar ook andere mensen zitten die zoon aanfal angstig kunnen vinden maar hij vond wel dat ik gemotiveerd was om te stoppen
wand zins dat mijn friendin het heeft uit gemaakt ben ik regelmatig de fout in gegaan door te drinken en te blowen en door mijn kompteete bank rekening naar de gokhal te brengen stom ik weet het maar ik hoop dat ik het gou in handen kan houden en in de toekomst kan zeggen ik heb het niet meer nodig ik kan mijn probleemen op een andere manier oplossen
ik laat nog wel weeten wat de uitslag is groetjes *..´¯`.* BLACK DOG *.´¯`..*

• Nieuwe aanmaken...