blackdog Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 bij deze wil ik iedereen fijne feest daagen toe wensen en een gelukig nieuw jaarhet is in deze daagen moeilijk om de drang naar alcohol te weerstaan maar mijn friendin waar ik deze daagen ben helpt mij erg goed ze is de steun die ik deze daagen nodig heb na mij laatste mis stap heeft ze mij opnieuw vergeven en we gaan er samen iets van maaken deze daagen en 01-01-2006 om 0:00 sluit ik mijn drank verleeden af met 1 glas nep champanje en dan mijn rug toe te keeren naar mijn verleeden IEDEREEN VEEL STERKTE EN SUCSES IN DEZE MOEILIJKE DAAGEN FIJNE FEESTDAAGEN IEDEREEN *..´¯`.* BLACK DOG *.´¯`..* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Ik zal ook om 12.00 uur aan je denken.... en je steun en sterkte toewensen. en een vuurpijl voor je afsteken. Goed voor je dat je vriendin is gebleven je mag haar wel een extra knuffel geven !!!Welterusten en ook goed dat je weer schrijft !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 26 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 bedankt houten dat heb ik ook zeker gedaan ze was net een knufelbeer en wat schrijfen betreft zal ik dat zeker blijfen doen groeten *..´¯`.* BLACK DOG *.´¯`..* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten