Spring naar bijdragen

Zullen we dan maar.........


Moon

Aanbevolen berichten

Stoppen?
Een nieuw jaar, een nieuw begin.
Een mooie gelegenheid om de drank voorgoed vaarwel te zeggen.
We hebben het al zo vaak geprobeerd.......maar laten we nu voor eens en altijd stoppen met dat gezuip!
Ik ben er klaar voor, wie doet met me mee?
Samen staan we sterk !
Kom op, we gaan ervoor !
Geen katers meer, geen vermoeidheid, geen sociale beperkingen, geen schuldgevoel, geen gesjouw met kratten of lege flessen.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa, 2006 wordt het jaar van de onafhankelijkheid !!
:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Moon en Fleur,
ik heb gister toevallig de heel oude berichten gelezen en kwam Moon's naam regelmatig tegen. Zoals zoveel meer waar we niets meer van horen. Jammer, maar leuk dat jij weer meedoet. Hoe is het de afgelopen maanden gegaan?

Ik doe met je mee in 2006.

Ik liep gister te denken wat ik nou voor "extra's" nodig heb om dat plan goed uit te voeren en het is toch een dosis extra wilskracht. En hoe kweek je die. Zou misschien een mooi draadje kunnen zijn. Erg eigenlijk dat ik tot de ontdekking kom dat ik niet genoeg wilskracht heb. Ik wil wel wat maar ik zet niet door. Suf suf. Ik zal mijn stapel zelfhulpboeken maar weer eens raadplegen.

Ik voel me op het moment wel weer lekker, paar dagen niet drinken en het voelt weer beter. Je zou ergens zo'n goed gevoel op moeten kunnen slaan. Maar net zo goed als ik bij het eerste glas ook weer weet hoe lekker dat is..... (Ja dames heren, ik weet, pak het eerste glas niet).

Het is hier meer dan prachtig met een dikke laag sneeuw. Ik ga m'n auto eens uitgraven voor de boodschappen. Maak er een mooie dag van!

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...