Spring naar bijdragen

bedankt


blackdog

Aanbevolen berichten

bij deze wil ik iedereen bedanken die mij gesteund hebben en voor alle filicitaaties
het is toch nog een mooie dag geworden selfs zonder drank en drugs en hab vandaag ook veel respekt gekreegen van mensen waarvan ik het niet had verwacht vandaag ben ik er achter gekoomen wie nou mijn vrienden zijn en wie niet er waaren ook mensen bij die zijden als je zo bezig bend stop dan ook meteen met rooken maar ik denk dat dat niet verstandig is wand met 4 dingen stoppen word te veel
drinken blowen en gokken is al een opgave als daar dan ook nog rooken bij komd gaat het niet lukken wand ik zie dat nu toch als een uit laatklep oke ik ben het met hun eens dat 1 pakje zware shag te veel is maar dat kan in de toekomst nog wel een keer ik ga nu zo met mijn friendin naar haar huis en vanafond oud en nieuw vieren dus zal jullie even missen wand kom 2 januari weer thuis als ik de kans en de tijd kan vinden kom ik nog wel even online en laat ik wel even weeten hoe het gaat en anders lezen jullie 2 januari weer van mij BELOOFT
iedereen de beste wensen naamens rob en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hartstikke goed jongens, ik ben trots (leuk he zo'n forum) dat het jullie gelukt is...... Geniet van je oud en nieuw met bubbels van jip en janneke alle goede wensen voor 2006. Leidi, je mag trots zijn op het doorzettingsvermorgen van je vriend die het lef heeft het aan iedereen te vertellen..... Jullie lijken me samen een steeds sterker stel aan het worden.....kijk nou eens waar je 2 maand geleden bent vertrokken...samen staan jullie sterk....ik denk vanavond om 1200 uur aan jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...