Emma Geplaatst 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst 28 december 2005 Ha allen,het bijslepen dat doen we toch met elkaar? Iedereen is welkom toch? Ik ben zo ongelooflijk moe, maar niet van de slaap kennen jullie dat? Erg vevelend. Ik ga toch m'n bed proberen maar het staat me erg tegen.Tot morgen,emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst 28 december 2005 Ha ha ha ...De drank de schuld geven ... ww is beter rose is beter dan rode ... Volgens mij is het de behoefte aan alcohol die drijft ...Op na de martini ... ooit uitgerekend dat dat de beste alcohol/prijs verhouding heeft ...En nu weer over naar de echte vijand / vriend ...En over de drank in huis, daar kan ik nog een maand of twee een kater van hebben ... maar die ga ik anderen gunnen.G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binorosa Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 Hoi allemaal, goed te lezen dat de meesten zich hebben kunnen houden aan datgeen ze mee bezig waren. Wat mezelf betreft; ach ja wat zal ik zeggen. Ook nu legt Frank me weer de woorden in de mond. De dag voor kerst was het ff helemaal mis. Qua aantal dan, want wat me wel opvalt (viel) is dat ik niet meer sneller wil of ga drinken naarmate het meer en later is geworden. Eén wijntje per uur, aangevuld met water, is wat betreft al een hele vooruitgang. Maar ja, als je dan van s'middags twee tot 's nachts twee zit te tetteren schiet het natuurlijk ook niet echt op. sittin' at my table, with my almost empty glasslooking to the bottle, no deal I guesszeg maar! De volgende dag één wijntje bij het kerstdiner gedronken, de tweede die me werd ingeschonken heb ik maar teruggedaan in de fles. Vond het niet nodig, had er geen zin in. Ik had er geen moeite mee. Voelde ook goed. Tweede kerstdag, ah ja, ietsje boven mijn gestelde tax dus redelijk in de klauwen gehouden. Traditioneel kopen wij een presentje voor elkaar met kerst. En wat kwam er mijn richting op? Een lading flessen gevuld met volronde wijnen en Belgische bieren! Jeetje, HOE ZOU DAT NU KOMEN!! Handig zo'n spiegel! Gister weer heerlijk genoten van twee glaasjes, laat op de avond bij een goed boek. Ondanks dat ik soms de perken te (ver, zoals dus de avond voor kerst) buiten ga, heb niet meer de DRANG om te los gaan zodra ik eenmaal een glas heb genomen. Ik kan stoppen als ik dat WIL. Soms heb ik daar geen zin in, wil ik er gewoon ff niet mee bezig zijn, en dan neem ik wat ik WIL nemen. Als ik maar het gevoel heb dat ik de controle niet verlies, en qua hoeveelheid ook binnen de perken blijf, kan ik hiermee leven. GroetBino Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Lieve Allemaal,Ik wens jullie allemaal een heel goed en gezond 2006!Lieve groet,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 joooooo ....2006 here we come ... minder alcohol ... meer lol ...de beste wensen voor 2006 en ... veel liefs G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Binorosa Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Voor iedereen, vindt dit nieuwe jaar hetgeen waar je naar op zoek wasEen gezond en happy 2006GroetBino Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 hallo stoppers en minderaars,ik wens jullie allemaal een fantastisch 2006!en geen voornemens nemen!maar gewoon doen en je dromen waarmaken!veel liefs kika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten