Spring naar bijdragen

verslaving ziekte of zwakte


erica

Aanbevolen berichten

Veel mensen met een verslaving hebben in de familie ook mensen die een verslaving hebben. Ik denk inderdaad dat het in de genen zit, hoe kan ik het anders verklaren dat en mijn vader en een oom (die inmiddels overleden is door de drank), zijn broer ook zwaar aan de alcohol zaten. Het gaat denk ik vooral om de remmingen die er niet zijn. Als ik begin ga ik door en ben voor allerlei verslavingen gevoelig.
Zelfs met eten moet ik me inhouden.
Slik sinds een paar maanden zyprexa dit zorgt ervoor dat de chaos en onrust uit mijn hoofd minder worden. Heb het nog steeds moeilijk maar sla me er tot nu toe nog altijd claen doorheen.

Wat is jullie mening: Ziekte of Zwakte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erica,
Ik zal later misschien nog reageren op je bericht maar ik wilde even zeggen dat jouw inlogprofiel voor mij (en dus denk ik voor iedereen) zichtbaar is als je kijkt bij wie er online zijn.
Weet niet hoe dat kan maar maak dit even ongedaan als je kunt, tenzij je dit met opzet gedaan hebt, maar dat denk ik niet toch?
Groeten van Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry maar ik heb geen idee, heb al gekeken maar kon niks vinden......
Heb je iets anders gedaan toen je inlogde ?
Waarschijnlijk heb je ergens aangegeven dat view profile geactiveerd moest worden, maar ik heb geen idee waar je dat moet doen, ja ergens bij je profiel maar daar kan ik niks vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...