Spring naar bijdragen

zondag

erica

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

Het is zondagmorgen en ik dacht: laat mij gewoon eens iets opschrijven over niets.

Zaterdagavond heb ik met mijn lieve vriend een gezellige avond gehad met mijn schoonzus en zwager. we hebben geklaverjast, dit doen we regelmatig. Vroeger dronk ik hierbij zeker een fles wijn leeg en dacht dat ik hierdoor beter speelde (hoe dom kan je zijn!) gisteravond totaal nuchter en veel lol. Alleen mijn vriend (die na 2 biertjes al bijna onder de tafel ligt) en zwager dronken hun pilsje. Had hier geen moeite mee.
Nou moet ik zeggen dat ik al vanaf juni 2005 ben afgekickt van de drugs en alcohol, tussendoor heb ik nog wel es een uitglijder gehad wat betreft die alcohol. Ik heb ook het geluk dat mijn vriend normaal alleen malt bier drinkt en anti drugs is, dat scheelt natuurlijk ook.

Maar enfin even terug op het klaverjasgebeuren, of nee toch maar niet, valt niet veel over te zeggen eigenlijk.
Ik denk dat ik vanaf nu elke dag een soort van dagboek bijhoud en dit deel met de rest, of is dit een raar idee?
Ik zou het in ieder geval leuk vinden om te lezen wat jullie zoal doen op een dag.

Nou ik ben eerst uitverteld groetjes en een fijne zondag
Erica:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Erica,

leuk idee, hou je het als "eigen" draadje en als iemand reageert oke toch? Is ook wel eens leuk je eigen postings weer te lezen.

Mijn zondag gaat rustig verlopen. Gisteren ook al zo'n stille dag gehad. Soms vind ik dat wel prettig, geen prikkels van niks niet, alleen boek en t.v. Dat maakt het voor mij erg makkelijk om niet te drinken.

Leuk he om te ontdekken dat dingen die je vroeger met veel alcohol deed eigenlijk leuker zijn zonder bouze. Geniet ervan.

Fijne dag, en we lezen je weer,
hartelijke groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi emma,

mijn zondagen verlopen ook meestal rustig, vind ik wel zo prettig. Gaan meestal 'smiddags met de hond naar het bos dit is heel rustgevend en voor mij heel goed omdat het in mijn hoofd vaak een chaos is. (hier slik ik zyprexa voor een anti psychotica) Klinkt als een heftig middel maar ik slik de laagste dosering zodat ik geen bijwerkingen heb zoals sufheid, dikker worden en nog meer.

Ik lees ook veel en heb nu een boek besteld (duizend kleine stukje) die ik nav oprah winfrey heb besteld. De engelse titel is a million litle pieces en gaat over een man die verslaafd is geweest aan alcohol en drugs en succesvol is afgekickt. hij schrijft vooral over hoe hij door die afkick is gegaan. Dit leek mij intressant omdat ik graag wil weten hoe mensen omgaan met hun verlavingsproblematiek.

Misschien een aanrader.

groetjes Erica:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...