Spring naar bijdragen

het gaat goed met me


blackdog

Aanbevolen berichten

hallo ja het duurde even voor ik weer online kwam maar het meerendeel weeten jullie al ik heb weer aanvallen gehad gelukich dit keer niet door de drank of de drugs gisteren ben van de grift op bezoek gehad en gaan zamen praaten met leidi haar ouders lijkt mij ook wel goed is toch makelijker praaten ik moet hier nog wel even blijfen om bij te sterken en daar baal ik wel van hou niet zo van ziekkenhuisen maar dit keer kwam ik niet weg was niet verandwoord zij mijn neuroloog nou vooruit dan maar maar maandag ben ik weg ha ha ha ha wou mij ook nog bedrust op leggen ja zeg dat niet tegen een rooken met een rolstoel kom ik ook buiten ik hou jullie op de hoogte hoe het hier gaat wand ik heb internet gelukich wel kan moeilijk zonder groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rob hartstikke fijn dat het met een sisser is afgelopen. We hielden wel ff ons hart vast. Je mag je vriendin een extra knuffel geven van ons !!!! Blijf jij maar fijn, rustig in dat ziekenhuis want dan rust je verplicht uit. En daarna het is klote maar het moet de opname maar je hebt een enorm bewijs geleverd aan jezelf, aan je friendin en aan haar ouders. Kom daar maar eens om! En ik ben ook trots op je, ik had al bijna mijn fiets uit de schuur gehaald om rondjes door Nederland te gaan rijden op zoek naar je, met een krat Spa Rood achterin natuurlijk.

liefs van ons allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Rob,
fijn om van je te horen. Gezellig dat je internet hebt in je ziekenhuis bed, heb je wat te doen.
Fijn ook dat er iemand van de Grift jullie gaat helpen om met Leidi's ouders te praten.

Dus tot maandag blijf je in het ziekenhuis en dan ga je naar de Grift?

Rust maar lekker uit en tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja op dit momend is rust het belangrijkste en die krijg ik hier nu ook wel aleen is het wel even wennen alles op vaste tijden ze hebben ook een nieuwe bloed spiegel geprikt om te kijken hoe dat er bij staat en ook word ik op thc gecontroleerd maar daar ben ik niet bang voor wand dat zit wel goed verder kreeg ik nog een verasing een fruitschaal van mijn baas en mijn colegas heb ik ook nog iets gezonds te eeten ha ha ha heb de baas ook de site laaten zien vond het een goede site waar ik veel steun aan zou heben en dat klopt ook zo ik ga weer even rooken en daarna met de visite naar het restorant groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Rob,

Ben blij dat je weer boven water bent zeg.
Ja we hadden van Leidi al wel vernomen waar je was, wat een fantastische meid is dat toch he! maar ik vind het ook wel heel leuk om jou weer persoonlijk te horen.
Nou ja een paar dagen ziekenhuis is niet leuk maar ach wel even zo veilig nu.
En je kunt ook nog met ons blijven babbelen, dat is extra leuk natuurlijk.

Rob, veel sterkte met alles en doe Leidi de groeten

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo was ik weer even ondanks dat ik het rustig aan moets doen was het toch gezelig druk ben nu weer alleen op de kamer rust is ook wel weer even fijn leidi is geweest en mijn 2 broers en mijn zus en nog een paar frienden ga zo maar even slaapen om morgen weer vroeg gewekt te worden groetjes van deze kand rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Rob,
Kijk nou eens wat een fantastische mensen je allemaal om je heen hebt. Leidi, die mag je wel inlijsten, je baas die zelfs het forum leest (dapperrrrrrrrrrrrrrrrrr van je !!!!) , de artsen die met een lach meewerken, je vrienden, en ONS. Kijk, als je dan eens denkt waar doe ik het voor moet je dit effe leze en aan je friendin denken. Ik hoop dat ze flink zwaar is want ze is haar gewicht in goud waard (maar het is vast zo'n jonge spriet van 20 jaar, kreun, wij oude wijven met geverfde haren trekken dat niet meer.....grapje). Je kunt weer lachen daar gaat het om!!!!!!!!!! Onwijs blij ben ik voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg, Houten

hoe bedoel je, geverfde haren!!!
Ik mag dan misschien al wel bijna drie keer oma zijn maar ik ben nog zo blond als Heino hoor.
Wat denk je wel niet zeg!!!!!!!
Lig ik eindelijk eens niet wakker om mijn werkprobleem, creeer jij er weer een nieuwe bij, nou lekker ben je!
En dan ook nog "ouwe wijven", ik ben echt helemaal in shock.

Groetjes van een (ik durf het bijna niet te zeggen) nep Brunette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,

Je snapt natuurlijk wel dat ik zuiver en alleen voor mijzelfve kan spreken. Aangezien ik tot die groep der mensheid behoor die vroeg grijs is dacht ik er een vrolijk blond verfje in te spoelen. Twee uur laterhad ik groen haar en zat ik huilend bij de kapper en liet alle preken gedeisd over mij komen, dat je grijs haar alleen bruin kan verven als er rode pigmenten in zitten en heb ik een soort speciale haar-re-pigmentatie-therapie moeten ondergaan. Door middel van laser en extrensions is Patricia Paay maar een kaal kopje eigenlijk.

Inmiddels ben ik vrolijk rood/bruin gekapt gelukkig gelijk maar een krulletje erin à la Marijke Helwegen, helaas is dit forum foto-loos maar ja ik wil toch wel een eens echte hunk tegenkomen dus er moesten foto's naar internet. Geen probleem. Mijn theezakjes - na twee kinderen - zijn door een wonderdokter geheel weer opgepoetst tot jonge appeltjes dus ik doe weer mee in de ratrace.

Heb mij een cabrio-mobiel aangeschaft, altijd leuk, met een veel te dure zonnebril (duurder bijna dan de cabrio) en aangezien 70% der mensheid tegenwoordig alleenstaand is heb ik de hoop nog niet verloren.

Maar lieve Gerda, natúúrlijk is bij jou alles puur natuur, dat weet ik toch. Nou ik moet nog even op mijn powerplate (by Connie) en dan in mijn Nasa-bed. Toedeloei !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo daar ben ik ook weer even heb vandaag de uitslag van het bloed gehad en hij was tevreden ik had goed mijn best gedaan zij hij verder heb ik weer een eeg gehad verder is de fluvoxamine verlaagt naar 2 x daags 100 mg wand die spiegel was te hoog verder kan ik zeggen dat ik het ziekkenhuis niets vind maaaaaaaaaaaar de rust is ook wel even lekker zo weer even rooken en kaarten en dan kom ik de afond wel weer door heb inmidels een paar jongens leeren kennen waar we nu veel mee kaarten in de rook kelder tegen 12 weer naar bed en de andere ochtend weer ontbijt op bed ha ha ha spreek jullie morgen weer rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob,
Nou zo te horen ben je al weer aardig het ventje.
Roken, kaarten; je ligt nog wel in het ziekenhuis, toch? Geintje! Maar ik vind het fijn te horen, dat je het goed maakt. En straks met volle moed weer verder.
Dikke knuffel voor Leidi en jou.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houten,
Fijn dat het goed gekomen is met je kapsel.
Ik las ooit eens Marjan Berk en die zei: 'word je grijs ? word je rood !
Tja en dan het zwembad, dat naar mevrouw toppiejoppie vernoemd is...ik zwem er regelmatig, maar
'no wodka madam, just chloor, lots of'

Ben je die Spa Rood nou niet es 'zat'?
Wanneer ga je over op Marie H.?

En waar is Piggelmee en wanneer gaan we nou weer eens fietsen?
Ik heb zo'n zin om weer eens te lachen.
Zeuren moet ook hoor, ik ben er zelfs een warm voorstander van en kan me er ook helemaal aan overgeven. maar weer eens een goeie buikbulder achter mijn PC...;)
Hoe was je ruimtevaartnacht in je Nasabed?
Vooral kort, vrees ik.
Hoor het graag allemaal.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jongens en meisjes,

Ik kom maar weer even binnen op de draad "het gaat goed met me" van Rob.
Het gaat prima met mij, maar ik ben nog steeds aan het bijlezen en al lezend verschijnen er al weer nieuwe berichten en die moet ik dan ook weer lezen enz. enz. bla, bla.
Enfin, wat een hoop nieuwe en spannende deelnemers weer erbij, ik wil geen kotsers in het peloton hoor, daar word ik niet "bien" van. Die moeten eerst maar afkicken.
Ahum, ik ben de 31e-12 gestopt met roken en DAAR heb ik me toch een moeite mee!!!! Veel meer dan met niet drinken, raar hè!!! Ben dan ook eergisteren "de fout ingegaan" met roken dus. Er was een enorm stressmoment en ik heb er 4 achter elkaar gerookt. Het is zo bizar hoe het drankgebruik en het stoppen ermee al zo op de achtergrond is geraakt en de hele problematiek is samen te vatten als: "ik wil van alles af dat mijn bewustzijn beïnvloedt"!
Eigenlijk wil ik een geestelijk schoon mensch worden! Iets wat ik me nooit had kunnen voorstellen, maar daar ben ik nu mee bezig en verheug me erop om dat eens te ervaren. Ik heb sinds mijn 14e geen enkel "clean" moment meer gekend (voor zover ik me kan herinneren) en vond het te bizar om te denken dat ik ooit al die middelen: de drank, de nicotine, de pillen, etc. zou afzweren, maar nu wil ik dat!

Ik heb inmiddels - ook door het boek van Allen Carr "stoppen met roken" - het inzicht dat je met je geest zoveel kan en dat je dat stemmetje in je hoofd van alles kunt laten zeggen. Maar je kunt het stemmetje ook laten zeggen dat je eigenlijk hartstikke gelukkig bent en niets méér nodig hebt en dat er eigenlijk maar zo weinig nodig is om gelukkig en vervuld te zijn. Dus eigenlijk de stelling van Bino: positief denken, maar dan nog verder.
Het is eigenlijk allemaal angst: voor het stoppen met drinken, want dan moet je alle pijn weer gaan verdragen. Angst voor stoppen met roken, want dan ben je weer "een makkertje" kwijt en angst voor stoppen met de angstremmers, want dan blijft alleen de angst over.
Maar wat is er dan toch eigenlijk om zo bang voor te zijn???????.......... That's the question!!!!

Er vinden dus nogal wat verschuivingen plaats in mijn leven en daar ben ik full time, non-stop mee bezig en zeer vastbesloten om echt een enorme draai te bewerkstelligen, want ik ben het zat om altijd maar te blijven pruttelen en mijn tijd verdoen en klooien en vergeefs hopen en chagarijnen.
Ik wil en IK GA iets goeds van mijn leven maken en daartoe probeer ik zo dicht mogelijk bij mijn eigen zelf te geraken en daarmee in het reine te komen en eh, enne. .....

Wel ik ga niet te hard van stapel lopen, het zal toch stap voor stap moeten, zoals met alles, niet waar!?
Ik hou jullie op de hoogte en lees intussen alles mee en denk veel aan jullie en we moeten snel weer op de fiets, de vorstverlet is nu wel voorbij en alle Nieuwjaarsborrels ook.... toch?

liefs van Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Piggelmee,
wat heerlijk je weer te lezen! Fijn te horen dat het goed met je is.
Mens, wat een reinheid! Ben je van de rust, reinheid en regelmaat geworden? Of toch plannen om een Tibetaans klooster te betrekken. Wordt wel een heeel eind fietsen voor ons.

Maar nogmaals fijn dat je er weer bent.

liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piggelmee,

Als je dan toch bezig bent, pak effe door en ga voor "Allen Carr's Easy Way to Control Alcohol". No kidding... ">http://www.amazon.co.uk/exec/o...02-7329590-122304


Overigens voor zij die last hebben van overgewicht ...
Allen Carr's Easyweigh to Lose Weight

Of zich teveel zorgen maken ...
The Easy Way to Stop Worrying

en voor zij die niet kunnen vliegen ...
The Easy Way to Enjoy Flying :)

G> Allan Carr ... aka Frank

PS: Heeft iemand het alcohol verhaal al gelezen, ben benieuwd... Ik ben positief, maar dit soort gaat mij weer een stapje tever. Ik hoop dat het je helpt.
PPS: Deze is voor de club met mate (Bino, Emma? ...): Allen Carr's No More Hangovers: Control Your Drinking the Easy Way
PPPS: het is echt een lange lijst met problemen die deze man oplost ... de nobelprijs ...

PPPPS: Piggelmee ik hoop dat er wel wat aan hebt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal ja ik lich toch nog wakker en dacht ach waarom ook nog niet ik ga weer even online
en ik heb van niemand last wand ik op een 1 persoons kamer dus heeft ook niemand van mij last MOOI duskan ik doen en laaten wat ik wil ik heb vanafond nog een goed gesprek gehad met iemand van de verpleeging die werkt hier al een paar jaar dus die kende mij ook wel en we zijn aan het praaten geweest over mijn verledenen over de opnames die ik eerder hier had gehad zo kwaamen we ook uit over mijn gebruik en aan gezien ik ook vaak laveloos werd opgenoomen konden we nog wel even toen ik haar uit legte dat ik bezig was om met alles te stoppen vond ze dat vijn om te hooren en boedigte mij aan om het te doen ze zij je gaat er slecht in en je hoopt er verslavings frij weer uit te koomen en is het niet gelukt heb je wel genoeg geleerd om het opnieuw te probeeren ze zij dat het wel zwaar zou zijn om dat ik 3 verslafingen had maar ik had de goede stap gezet en ze wenste mij veel sterkte ik had haar ook verteld dat ik al een keer een opname had gehad maar dat dat toen naar 2 weeken was mislukt door de aanfallen toen vertelde ze mij dat ik ook wel eens aanvallen zou kunnen krijgen door de spaning dus dat zou ik wel in de gaaten moetten houden en veel rusten en zorgen voor een goed dagnachtritme 12 uur naar bed en 7 uur erweer uit toen ik haar vertelde dat ik ook wel eens nachten oversla rade zij mij aan dat niet meer te doen wand dat was niet bevordelijk voor mijn aanvallen ze zou kijken of ze een leefschema kon vinden waar ik iets aan zou hebben ben benieuwd verder heb ik ook haar het forum laaten zien en vond het wel een goede site waar ik veel steun aan zou hebben
maar nu ga ik stoppen wand ik moet slaapen er staat er een binnen en zecht dat het moet bla bla bla ja hoor ik doe het wel ha ha ha lol lol lol groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha rob,
en hoe is het vandaag met je? Ik vind het allemaal wel heel hoopvol klinken. Wat fijn dat je zo iemand van de verpleging tegenkomt. Is prettig om in de lange nachten in een ziekenhuis met iemand te kunnen praten.

En ze heeft wel gelijk dat een dag nacht ritme heel belangrijk is voor je gezondheid. Op dezelfde tijd naar bed en op dezelfde tijd er weer uit. En vooral geen nachten overslaan. En goed eten, het klinkt allemaal zo simpel maar het is wel waar.

En wat ga je maandag doen als je weer uit het ziekenhuis komt? Ga je dan meteen naar de Grift?

Tot horens en geniet nog maar even van de zorg en aandacht,
groetjes Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo het goed hier aleen kon ik vanochtend slecht wakker worden niet geg als je snachts om half 4 nog online bend dat vond ook mijn neuroloog toen die op de kamer sliep ik nog toen hij mij wakker maakte zij hij snachts een vent sochtens ook een vent eruit oeps even alles door gesprooken en mag zaterdag midag even weg met mijn vriendin komt ok goed uit wand mijn shag is bijna op kan ik mooi nieuwe haalen en als het goed is mag ik maandag om 10 uur weer naar huis en ja emma maandag gaan mijn vriendin en ik weer langs bij de grift om te praaten hoe en waneer we het gesprek aan gaan en hoe we verder gaan maar hou jullie op de hoogte groetjes rob en leidi wand ja die zit ook weer naast me doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rob, om half vier online... en dat in een ziekenhuis. Probeer nou een beetje structuur te krijgen! Grapje hoor, ik weet dat het moeilijk is maar in zo'n besloten gemeenschap als een ziekenhuis gaat het vaak wat makkelijker. Op tijd krijg je je eten, op tijd het bezoek, op tijd alleen. etc. etc. Ben je voorzichtig zaterdag? Ik ben ooit eens een weekend "vrij" gelaten nadat ik was opgenomen met darmklachten, en wat deed ik? Ik ging naar de MacDonald. Zo suf. Maandag konden ze weer opnieuw beginnen met de boel schoon te krijgen. Maar ik snakte naar een normale hap, was erg. Ik schaam me er nog voor. maar ja, ben je weer op jezelf, alles weer om je heen waar je de hele week naar snakt.

Groetjes, ook aan Leidi en tot horens,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo vandaag lekker de stad in geweest met mijn vriendin lekker gegeten en gedronken en gewinkelt zo heb ik een nieuwe telefoon van mijn vriendin gekreegen verder zijn we nog even mij een friend geweest later tegen het eind van de midag weer terug gegaan naar het ziekenhuis wand was toch aardig moe geworden straks komd mijn broer nog langs ga ik nog even mee naar het restorant en om te roken en denk vanafond vroeg te gaan slaapen wand ben aardig op groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankje gerda en zo als je ziet ben ik er ook al weer op tijd uit ben al gewassen en vrolijk oke wassen moetst ik zelf doen lol lol denk dat vandaag een ristige dag zal worden michien koomen nog een paar jongens langs om te kaarten zal de laatste dag worden wand denk dat ik morgen om 10 uur naar huis mag YES heb wel een goede tijd gehad maar mijn eigen bed slaapt toch het lekkerst dus daar hoop ik morgen gewoon weer in te liggen mijn vriendin komt mij morgen op haalen ze is al om half 9 hier en hoop zo snel mogelijk te kunnen gaan daarna bij de grift naar binnen heb geen afspraak in kon zo binnen loopen scheeld dus weer wie weet spreek ik jullie vanafond weer en anders morgen doei
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...