Floortje Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 Dank voor jullie berichtjes...Ik kan me levendig voorstellen dat ook DIT verslavend kan werken hihi.Ik ben na 9 maanden AA weer begonnen omdat ik HELEMAAL nooit meer drinken, nog niet wilde. Want bij de AA spreek je af geen druppel meer te drinken.Vandaar dat ik toen weer 'Op mezelf" ben gegaan.Ik moet nog even uitzoeken hoe je precies antwoordt hier en zo, waar je dan in terecht komt, zeg maar, ik ga nu even weg, maar kom vanmiddag zeker even terug.Ik lees jullie met belangstelling,groet Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 ja he best verslavend, ben blij dat je je thuis voelt hier.Spreek je later, of in ieder geval morgen, ga zo eten koken en GTST kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2006 Erica, het is half vier hoor hihi......Sorry, ben een beetje in een melige bui vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten