Spring naar bijdragen

zo ben weer thuis


blackdog

Aanbevolen berichten

ben weer lekker thuis ben ook nog bij de grift geweest met leidi helaas heeft de epilepsie kliniek verzuimd om mijn gegevens toe te stuuren dus daar moet nog op gewacht worden voor ze een aanmelding kunnen doen bij tactus dus ga ik geen opname doen bij de grift maar bij tactus was wat verwaring ik heb vandaag opnieuw toesteming gegeven voor de informatie aanvraag nu maar hoopen dat het snel toe word gestuurd verder hebben we af gesprooken dat we vrijdag het gesprek aan gaan met de ouders van leidi en hij wist wel een goede plaats ik zal het vrijdag wel zien verder heb ik mij voor genoomen bij een volgende opname in hat ziekenhuis als het moet geen telefoon en internet te neemen wand had een rekening van € 59.27 dus zullen ze bij de beheerstichting blij mee zijn maar heb een rezerve dus het kan betaald worden
verder wil ik jullie bedanken voor de gele trui bedankt hij zit goed lol lol maar nu ben ik weer thuis zonder bescherming ja heb leidi nog in de wiekenden en kan haar bellenals ik het moeilijk mocht krijgen
en natuurlijk heb ik het forum ook nog he en de tip met de wekker ga zo nog even bij mijn baas langs om te praaten wand deze week mag ik nog niet werken moet het rustich aan doen verder twijvel ik of dit werk wel goed is voor mij wand zeg nou zelf epilepsie en tenten en tribunes denk dat ik hier een foute keuze in heb gemaakt en ik moet nog naar het uwv dus ik weet het niet zo maar wie weet vinden we een oplosing nou ik ga er weer vandoor met mijn schat en ja de set is aan gekoomen hoor ook zij draagt de geele trui groetjes venuit deze kand rod en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben vandaag bij mijn baas geweest om te vertellen dat ik helaas nog niet mag werken dat vond hij niet erg en ook niet verstandig verder hebben we het er over gehad hoe nu verder op dit momend ben ik weer terug gegaan in de wao om dat ik nog een terugkeer garantie had dus ben gewoon verzekerd van inkoomen verder wilde hij even afwachten wat de keurings arts zou zeggen wand heb inmidels al een oproep liggenvoor woensdag de 18 de dus even afwachten wat hij beslist wand hij heeft al een keer gezecht dat ik 2 jaar niet mocht werken om dat het niet vertroud zou zijn ik hoop maar niet dat hij dat weer gaat doen wand thuis zitten niets doen vind ik maar niets weer thuis zitten in de verveling en weer het oude pat op gaan nee niets voor mij ben nu goed bezig en dat wil ik VOL houden
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was ik ook weer even vandaag ga ik met leidi en haar ouders praaten zamen met ben van de grift ben benieuwd hoe dat zal gaat heb vanacht slecht geslaapen moet ook bekennen dat ik zelf ook weer de fout ben in gegaan door toch te drinken heb daar gisteren met leidi nog over gesprooken en ze vond het wel jammer maar we gaan gewoon door even door bijten en aan gezien ze er toch was bleef ze meteen bij mij slaapen heb ik haar toch een nacht langer lol lol maar jullie hooren nog hoe het gesprek is gegaan weet niet of dat vandaag al is of morgen groetjes rob en leidi die nog op bed licht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je er even bent geweest (forum) Ik wil je even sterkte toewensen voor het aankomende gesprek. Meestal valt het wel mee en heb je je er veel te druk om gemaakt.

Het is natuurlijk niet niks he, het worden misschien wel je schoonouders en daar kun je maar beter een goede relatie mee hebben, Toch?

He, Kop der veur

Erica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo even bij typen ga gisteren gisteren het gesprek gehad met de ouders van leidi en dit heeft wel het een en ander duidelijk gemaakt zo heeft hij ook naare herineringen aan verslafingen zo wel bij hem zelf als bij anderen en daarom wou hij niet dat leidi het zelfde verdriet zou krijgen die hij wel heeft gehad
ik was wel blij dat ben mee was gegaan om uitleg te geven waar ik me bezig was en wat ik allemaal zou gaan doen dit heeft inieder geval respekt opgeleverd en hij heeft er nu een andere kijk op en hij heeft ook aangeboden om te helpen zo goed als hij kan hij dacht gisteren wel dat ik gebruikt had maar ik stond strak van de medicatie om kalm te blijfen dit was iegelijk niet nodig geweest wand het gesprek verliep goed beter dan ik had verwacht ik mag in het vervolg gewoon bij hun op visite koomen dus gelukig is alles uit gepraad zijn gisteren nog met zijn allen uit wezen eten reuze gezelig gehad safonds nog bij hun wat gedronken toen zijn leidi en ik rond 1 uur naar haar huis toe gegaan en zijn om 2 uur naar bed gegaan volgens leidi heb ik vanacht nog wel een aanval gahad maar dat zou wel door de spaning van de dag zijn geweest maar ben nu weer zo vit als een hoentje groetjes rob en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Allemaal, maar vooral lieve Blackdog en Leidi,
Mathilde mailt even op een rare tijd.
Omdat ik niet kan slapen en aan allerlei dingen moest denken dacht ik, ik kan er net zo goed een poosje uitgaan en een berichtje aan Blackdog en Leidi sturen.

Rob, ik vind je een Kanjer. Je gaat de moeilijkheden niet uit de weg en je bindt de strijd aan.
Ik weet, je zult wel moeten maar wat heb ik een respect voor jou en ook voor Leidi.
Je bent , ik weet natuurlijk niet of dat altijd zo geweest is, een kanjer nu!!!
Lieve Rob en Leidi,
Ik ga duimen dat jullie dit gevecht gaan winnen.
Dat jullie over een tijdje tegen elkaar zeggen; 'weet je nog , toen jij die verslavingen had en alles zo tegen zat? En dan jij, Rob..., 'ja, Lieverd, maar dankzij jou (en mezelf) hebben we het nu hartstikke goed en krijgt ons kindje een fijn leven met twee ouders, die het leven aankunnen.'

Zo, en nu ga ik nog even slapen.

Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob en Leidi,

wat fijn om zo'n bericht te lezen. Dat het allemaal weer op z'n pootjes terecht aan komen is. Je ziet, vaak zit er achter zo'n onbegrijpelijke reactie zoals die van de vader van Leidi een heel verhaal. En als we onszelf eens een beetje naar de achtergrond kunnen schuiven en luisteren wat het met de ander doet dan wordt je hoop duidelijk.

Ga zo door, vertellen en uitleggen van het hoe en waarom en waar jullie/jij mee bezig zijn is heel belangrijk.

Tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...