Emmaroos Geplaatst 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2006 De eer is aan mij om een nieuw draadje te openen.En ik vind dat echt een hele eer hoor. Natuurlijk kan ik weer niet slapen, we hebben gisteren gesproken over remmen die stuk zijn maar weet je wat bij mij ook stuk is?De aan en uit knop van mijn hoofd, de gedachten.Iedere morgen als mijn man wakker wordt vraagt hij aan mij: heb je lekker geslapen? en iedere keer als ik zeg, nee, dan zegt hij: hou dan toch eens op om zoveel te prakkizeren.Maar het is geen prakkizeren, het is gewoon denken, een heel verschil.Ik denk aan de dingen die gebeurd zijn, ik denk aan mijn bloednerveuse dochter die elk moment bevallen kan en die denkt dat ze er niet wakker van wordt en dat ze op een morgen wakker wordt met een kindje in haar bed.( ha ha ha, en dat is geen leedvermaak)Ik denk aan mijn andere dochter waar ik een minder goed contact mee heb omdat zij altijd al ons zorgenkindje was.Ik denk aan jullie allemaal en droom soms van gele truien en dat we elkaar dan ontmoeten ergens en droom van tante Til die ons verhaaltjes vertelt waar we ademloos naar luisteren.Dat is toch niet prakkizeren mensen? dat is gewoon denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2006 Lieve Gerda & Emma,Ik voel me genoodzaakt tot dubbel antwoord. Ik heb de krat cognac buiten weten te houden, maar het was een heel gevecht. Pfffffff ik ben blij dat het vandaag al weer morgen is. Ik heb de hele avond als een gek een ingewikkeld stuk zitten schrijven voor mijn werk..... tja sommige mensen gaan punnikken en soms helpt dat niet meer. Nu zie ik op tegen de tocht naar boven in mijn koude veel te grote bedje. Het is niet anders. Het was een loodzware dag, en morgen weer werken de hele dag. Houdt me wel van de straat (en daar liggen de flessen opgestapeld). Lichtpuntje: zonder schuldgevoel pizza in de oven gesmeten en vitaminepil erbij voor de kids. Persoonlijk zit ik zo op slot dat ik geen hap door mijn keel kan krijgen. Ik leef op water, hele flessen Spa Rood vandaag, Sterremix Thee en weer water. Ooit moet ik toch wel gezond worden. Hoe nu verder met deze draad? Dat mag pp vannacht oplossen. Die krijgt toch al een trui denkt ze maar ze weet niet dat ze eerst dit probleem op moet lossen om er voor in aanmerking te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten