Floortje Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Hai allemaal...Nog een keer mijn uitleg....ik was bij de AA omdat ik een fles per avond ging drinken en onrustig werd als er geen wijn in huis was. Ik dacht...nu ben ik echt verslaafd.Bij de AA spreek je af helemaal geen alcohol te drinken en dat heb ik 9 maanden gedaan. Ik voelde me prima en wijn speelde nauwelijks een rol in mijn leven.Toch wilde ik niet elke week een avond naar de AA en ook niet helemaal geen wijn meer drinken mijn leven lang... daarom ben ik daar gestopt. Om te proberen of ik niet gewoon matig wijn kon drinken.Dat ging een hele poos goed.Maar langzamerhand sloop het er dus in dat ik steeds meer ging drinken.Tot ik weer zat op een fles per avond, zij het incidenteel....ennne GEEN kater heh? ook een veeg teken.Nu heb ik voor het eerst in jaren een hele week en weekend niet gedronken, ik krijg weer een beetje hoop dat ik weer normaal wordt.... toch heb ik vandaag een paar glazen port op, we hadden wat te vieren...Het smaakt me zooooo lekker.....Groetje van Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten