erica Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ha Erica,dank je voor de uitleg. Ik zal eens zoeken op internet want ik snap het voordeel van een (waarschijnlijk kostbare) stacker niet boven een liter koffie. Maar goed.Hou ons op de hoogte! Ik vind vooral het feit dat je er zoveel energie van krijgt erg aanlokkelijk. Ik lijk wel in winterslaap te zijn gegaan. Alles is traag aan me. En ik kom zomaar een kilo per week aan, zomaar zeg ik want ik eet of drink echt niet meer dan in oktober en toen bleef ik braaf op gewicht. En die kruidnoten en Kersdissen kunnen toch ook geen 5 kilo uitmaken? Onbegrijpelijk en uiterst frustrerend.Groet Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Lieve Stacker-vrienden,Weet wel dat in die Stacker ook andere kruiden zitten dan alleen caffeïne die een bloeddruk-verhogend-effect hebben. Daardoor gaat het hart harder pompen, ergo je lijf gaat een paar toeren hoger draaien.Wat dit doet met de serotonine-overdracht in je hersens is mij onduidelijk, maar je mag het niet samen gebruiken met a.d. en dergelijke.Wees in godsnaam voorzichtig ermee !!Je verandert nl. niet je eet-patroon, maar je brengt je lichaam op een soort hyper-niveau, ik heb het in het verleden ook gebruikt en merkte dat ik emotioneel ook erg labiel werd, bitchy, wiebelig enz. Ik weet het niet Erica samen met die Zyprexa. Ik geloof dat ik er toch maar erg ongerust over blijf.En jij lieve Ems, jij mag het HELEMAAL niet gebruiken, het verergert de kwaal die je hebt. De bloeddruk wordt hoger, maar er zitten allerlei andere stoffen in die slecht kunnen reageren in je maag- en darmkanaal.Jaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook afvallen maar dat komt wel een andere keer. We kunnen niet alles tegelijk jongens en straks wordt het voorjaar, meer naar buiten, fietsen e.d. dat scheelt. Meer fruit en groente te koop, meer salades eten ipv stamppot en pasta en buiten zitten met een bakje aardbeien ipv binnen met een zak chips scheelt ook enorm veel calorieën !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ha Erica en Emma,Ik zie ook niet het verschil tussen koffie en stacker.En Ems, dat trage lichamelijke gevoel ken ik en dan helpt een kop koffie ook niet. Ik denk dat het proces waar je inzit ook best vermoeiend is en dat je het beste naar je lichaam kunt luisteren en toch proberen op tijd naar bed en op tijd eruit en veel naar buiten (lichtinname=melatonine-aanmaak=beter slapen).Die kilootjes gaan er echt wel weer af!liefs pigglemee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Hey Erica,Bedankt voor je uitleg. Hoop voor je dat het voor je werkt en dat je geen last van bijwerkingen krijgt.Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje griezelig, vooral ook omdat er zoveel cafeine in zit.Zelf slikte ik heel veel saridon en dronk ik per dag wel 20 bakken koffie en uiteindelijk kreeg ik daar hartkloppingen van!! Dat bleek dus te komen door te veel cafeine. Nu drink ik cafeine vrij en slik geen saridon meer en ik heb nog geen last weer gehad van de hartkloppingen dus kijk er alsjeblieft een beetje mee uit want cafeine is ook rotzooi als je er teveel van gebruikt.Groetjes Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Lieve allemaal,Ik schrijf nog wel weer vandaag op een ander draadje maar ik wil toch even heel kort reageren.BEGIN NIET AAN DIE ROTZOOI VAN EEN STECKER- PILLEN.Doe het niet mensen, ik ken het middel persoonlijk niet maar zoveel cafeine is niet goed. Afvallen komt straks wel als we weer naar buiten gaan.Die rotpillen ook!!!!!!!!!Erica, ik had je wijzer gedacht, en Emma, NIET DOEN!!!!Liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Jongens,Hier zit een ZWAAR bezorgd Houtje.Het middel is VERBODEN is sportscholen Erica en alleen via Internet te krijgen in zgn. Smart-drugs-shops of bij onbetrouwbare internetsites. Bij mijn sportschool (aangesloten bij de bond) staat dat als iemand wordt betrapt op het gebruik van deze middelen deze ONMIDDELLIJK wordt geschorst voorgoed.Het is absoluut NIET WAAR dat het in veel sportscholen wordt gebruikt. AFBLIJVEN VAN DIE ROMMEL. En Erica, hoe weet jij dat je kunt stoppen vóór je klachten krijgt? Je hebt al zo'n chaos in je hoofd, ik spreek uit ervaring HIER WORDT HET ALLEEN MAAR ERGER VAN. Je mag het ABSOLUUT niet gebruik met anti-psychotica zoals Zyprexa samen. Ik ben dom okee, maar ik snap het niet.Van de drugsinfo-site: "Stackers bevatten efedrine en die stof staat op de dopinglijst". Goed, dat lijkt me duidelijk. Er zit efedrine in, een verboden middel. Als je op Internet gaat kijken zie je bij onderzoeken van het RIVM dat er ook nog allerlei stoffen in zitten die NIET op de verpakking staan. Buiten dat zit er zo'n 300 mg caffeïne in één tablet. Daar word je inderdaad zó hyper van dat je moet en wil gaan bewegen en niet aan eten denkt. Je mag je eigen gezondheid naar de knoppen helpen Erica, maar nogmaals, ik vind het een ZEER SLECHTE ZAAK dat anderen gaan denken: hé dat ga ik ook kopen via internet (dat zou toch al voldoende info moeten zijn, niet?)Nou ik heb er genoeg over gezegd. Emma, NIET DOEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Vroeger (2 jaar geleden) was Stacker inderdad verboden omdat er Ephidrine in zat en dit is een zeer gevaarlijke drug.Deze Stack kan je gewoon op legale sites en sportscholen kopen, echt waar. Er zit dus geen Epphidrine meer in dat is ten strengste verboden dus je zal dar wel mee in de war zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ik ben echt niet in de war er zit vanalles in dat niet op de verpakking staat kijk maar eens bij "bijwerkingen Stacker" als je toch in Google zit. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Jullie zijn volwassen mensen en moeten je eigen beslissingen nemen maar wees svp wijs.......Van de drugsinfosite: 1. Stackers bevatten oa efedrine-alkaloiden. Efedrineachtige stoffen staan op lijst van verboden stoffen. Zie voor meer informatie www.necedo.nl. Aangezien jij zelf aangeeft dat het verschil zou kunnen maken tussen winnen en verliezen, geeft dat aan waarom het op die lijst staat.2. De risico's van stackers ontstaan vooral wanneer mensen grote hoeveelheden nemen, dagelijks gebruiken en/of nemen om af te vallen of bij actief sporten.Stackers kunnen voor hart- en vaatproblemen zorgen. Je voelt pijn en vermoeidheid niet. Maar op den duur kun je uitgeput raken doordat je een anslag pleegt op je reserves. Je kunt last krijgen van bijwerkingen zoals slapeloosheid, angst, zweten, duizeligheid, misselijkheid en hartkloppingen. Luister wat dat betreft naar de signalen van je lichaam.Zo en nou houd ik er ECHT over op. Ik ben deze discussie zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Bedankt voor je goede adviezen, ik zal dit onderwerp niet meer ter discusie brengen. Sorry hiervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Hè jongens, moet dat nou allemaal?Gaan we van de alcohol af en meteen aan de andere rommel. Ik ben het geheel met Houten eens!Afgezien van de risico's, waarom moet 't nou allemaal zo nodig. We gebruiken verdorie maar zo'n klein deel van onze hersencapaciteit. Denk nou eens na!!!!!Je kunt met je hersenen VEEL MEER dan met een pil, gebruik die grijze massa nou eens, daar is ie voor!Ieder mens is krachtig genoeg om zijn problemen te overkomen met moed en zelfvertrouwen.Een gezonde geest in een gezond lichaam, enz. enz.We kunnen het echt helemaal zelf!!!!!! Zonder al die troep te slikken.Zijn we nou echt zo verwend hier in West-Europa dat we overal een pil voor of tegen moeten slikken?Kom op zeg, een beetje afzien kan echt geen kwaad!Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 ik neem aan dat we het hier hebben over stecker 4 + hebben wand de 4 + is wel verboden wat ik je kan aan raden STOP met die zooi heb het ook een tijdje gebruikt maar het kan ook verslaafend werken niet doen ik wist het toen ook niet dat het verboden was totdat ik een bloedtest heb gehad en die was niet goed als het goed is kun je het bij de grift laaten testen of het goed is of niet maar weet dit niet zeker maar het is het probeeren waard groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Het gaat om stacker 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 dan heb je de goede wand de 4 + is namelijk wel verboden en de 3 niet groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ik dacht dat we dit onderwerp zouden laten rusten?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten