Houtje Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ons Aller Anton,Dat spijt ons toch zeer. Wij realiseren ons dat onze pennevruchten die aan ons nuchtere brein ontspruiten soms waarlijk lijken op die van een setje sherry-innemende huisvrouwen. Maar neen, neen, driewerf neen.Wij schrijven hier onze gedachten op en die van eenieder zijn even welkom. Laat u niet wegjagen door een clubje punnikkende giechels van boven de 40, want er zijn er ook meer dan één die uw schrijfsels proberen te doorgronden, waarderen en hierop reageren.Mogen wij uw reaktie hierop vernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 goed geandwoord houten ben het helemaal met je eens groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Bedankt voor je buitengewoon hartelijke antwoord, Houten (en Rob). Het komt er wel weer eens van, maar voorlopig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 dat is goed anton hoopelijk hooren we weer snel iets roetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Mijn zeer gewaardeerde Anton,Zonde, doodzonde vind ik het dat je weggaat.Denk je er nog eens overna om het niet te doen?Ik zou het zo jammer vinden en met mij nog veel meer!!!!Groetjes Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Lieve forummers,Ik heb net 5 minuut geleden mijn Cactus-treatment afgesloten. Waanzinnig veel van geleerd, en in de loop van 2 maanden en drie weken veel geschreven, gelezen en gedacht. Ik wens degene die in mijn plaats komt ook zoveel goede ervaringen toe. Nee nee ik ben niet weg. Houtje hangt nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 heerlijk ik hoef lekker de keet niet uit wand leidi komd lekker bij mij ik ben ook even aan het bij lezen geweest wand ja ben toch vanaf maandag ochtend niet meer online geweest dus liep ik vlink achter het doet me goed te lezen dat de slaap tips die ik heb gekregen ook bij anderen van pas kunnen koomen zelf ben ik er weer mee gestopt om dat ik vrij onregelmatig werk en ik mij dus niet zou kunnen houden aan de regelmaat maar het werkt wel maar het duurd meestal wel een paar weeken tot maanden voor dat het echt helpt en belangrijk is dat je de regelmaat blijft houden wat ik nu doe is helemaal niet goed wand als ik maandags moet werken slaap ik nooit bang om mij te verslaapen de rest van de week maakt niets uit maar ik ben wel vanplan mijn leefstijl drastich te gaan veranderen zo wil ik een baan van 8 tot 5 en gewoon regelmaat ook zonder drank drugs en gokken wand als ik zo door ga word ik niet oud en dat is wel de bedoeling verder ben ik van plan om opnieuw mijn hefrtuckcertificaat weer te gaan haalen zo dat ik weer in een magazijn kan gaan werken als heftrukchauffeur wand dit werk doe ik graag en mischien wel iets in de ict wand dit vind ik ook wel mooi klooien met pcs van de grift heb ik nog niets gehoord jammergenoeg ik hoop dat ze er wel een beetje vaart achter zetten wand wil snel aan mijn toekomst gaan werken wand kan allen maar beter worden groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 nee houten je kund ook niet weg wand je moet om 0:00 weer een nieuwe draad maaken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Lieve Houten en allemaal,Nog een paar suggesties voor de gele truien;Had Andy nog meer goeie ideeën?"met vijftig drankvrije dagenkun je de alcoholdampen doen vervagen""rozen verwelken, schepen vergaan en de lust tot drinken is Piggelmee vergaan". "Vijftig dagen zeven weken Pietje Puk, heeft het goed bekeken"Doei doei,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Nou Gerda die dochter van jou maakt het wel spannend zeg! Hoeveel loos allarmpjes zullen er nog komen? 30e uitgeteld nou dan kan het nog wel 2 week duren, is niet te hopen natuurlijk. Heel veel sterkte de komende dagen voor jou en je dochter.Wat vertel je me nou Anton? ga je ons verlaten? Ik heb niet helemaal begrepen waarom, te druk in je hoofd ofzo? Je schrijft mooi maar soms moeilijk te volgen voor mij althans.Gewoon blijven schrijven joh!Mijn zoon heeft vanavond voor ons gekookt voor het eerst, was heerlijk! Pasta met vis Mag hij vaker doen die schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Hallo hallo,Nee Emma, dat zijn alleen maar van die oma's met wit haar, een knoetje achterop en altijd een lekker warm kopje thee stand- by.Dus ik denk dat ik er ietsjes eerder bij ben.Mijn oudste dochter heeft twee kinderen en bij haar jongste wilde ze mij zelfs bij de bevalling hebben.Nou dat vond ik een hele eer maar ook wel heel raar hoor om dat mee te maken.Mijn tweede dochter, die dus nu haar eerste kindje krijgt, heeft gezegd dat ze behalve haar vriend geen andere mensen bij de bevalling wil. Ik kan me dat goed voorstellen, ik zou dat ook niet willen.Trouwens Hermiena, nog even een vraag van jou beatwoorden, ik ga 1 februari weer aan het werk, eerst 3x4 uur per week een maand lang, dan 3x6 uur een maand en dan 3x8 uur met ook weekenden en late diensten. Daarna zien we wel weer verder.Wat geef jij eigenlijk voor workshops, heb ik dat gemist in je stukjes of schreef je dat nog niet?Dank je Erica, ja, en ze is ook zooooooooo nerveus!!Maar dat hoort er allemaal bij.Nog even een tegeltekst:50 DAGEN, 50 NACHTEN,ZONDER CHAMPAGNE OM TE VERZACHTENMAAR VOOR PIGGELMEE IN HAAR KEULSE POTIS EEN CHATEAU NU GEWOON ZOT.PIETJE PUK GING DRUIVEN PLUKKEN50 DAGEN AAN EEN STUKDRUIVEN TOT WIJN WILDE NIET LUKKENEN DAT WAS HAAR GROTE GELUK.Liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ha ha, Erica Jongens..., we hebben ineens een geheim agent in ons midden !Ik schrok me rot maar volgens mij is het gewoon bromsnor.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 1 agent ik had er gisteren ruim 1000 om mij heen in amsterdam hadden een feest die wij opgeboud hebben toen wij aan het afwerken waaren kwaamen ze binnen oje snel mijn keting met bol onder mijn trui lol lol groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Ja, pas maar op. Ik hou jullie in de gaten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten